Erijk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Spørs jo litt hvor man bor Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Seff slår The Preacher Sandman, men man trenger flere "psyko-thriller" serier, og Sandman hadde vart passe sær og digg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå netopp på vei hjem fra en kompis møtte jeg en svart katt med gule øyne. Den begynte å gå etter meg bortover en grusvei hjem til meg, og jeg smatt inn døren og låste. Og når jeg gikk for å se ut vinduet sitter den utenfor på trappen og ser inn gjennom vinduet.. Hjelp! HAaha . Gi den en skål melk og håp på at det tar knekken på den, eventuelt gir den mageproblemer av dimensjoner. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Haha, og våkne med a) En død, svart katt på trappen eller b) Overdose med kattediarè på trappen :!: Endret 16. august 2008 av MadnL Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Seff slår The Preacher Sandman, men man trenger flere "psyko-thriller" serier, og Sandman hadde vart passe sær og digg. Seriøst. En fallen prest med the word of god, en leiemorderske til kjæreste og en vampyr til bestis... Hva faen mer kan vi be om? Og når vi da får Fuckface og alle de andre moro sidekicksa så er det jo bare dømt til å lykkes. Faen at preacher-samlinga mi blei stjelt. Nå har jeg den bare på pdf. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Seff slår The Preacher Sandman, men man trenger flere "psyko-thriller" serier, og Sandman hadde vart passe sær og digg. Seriøst. En fallen prest med the word of god, en leiemorderske til kjæreste og en vampyr til bestis... Hva faen mer kan vi be om? Og når vi da får Fuckface og alle de andre moro sidekicksa så er det jo bare dømt til å lykkes. Faen at preacher-samlinga mi blei stjelt. Nå har jeg den bare på pdf. Hvis noen finner på å gjøre den C-preget med fyren fra Angel så nei takk <.< Og jeg liker psykologiske thriller, så hadde ikke sagt nei takk til Sandman : > Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Aww. *trøste* Linux mint er kos. Linux Mint er en trist kopi av Ubuntu med lyse farger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er jeg syk som sier at jeg savner skarsatd her inne? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nei. Selv savner jeg Herjemannen . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Men Herjemannen er her fortsatt under sin originale bruker... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Men ikke aktiv under den sosiale delen, og med sin ville oppførsel. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvor har Skarstad blitt av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Men ikke aktiv under den sosiale delen, og med sin ville oppførsel. Sånn er det når vedkommende ble ferska med to brukere. Da blir den ene automatisk banna Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det var vel ferie han fikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvor har Skarstad blitt av? Han kommer tilbake. Han var bare litt... frittalende... når han valgte å kritisere noen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Sånn er det når vedkommende ble ferska med to brukere. Da blir den ene automatisk banna Så det var ikke en ekte bruker? Regner med at du ikke kommer til å si hvem det var eventuelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så det var ikke en ekte bruker? Regner med at du ikke kommer til å si hvem det var eventuelt.Det var en såkalt sekundærbruker. Og nei jeg har lovet å ikke si hvem det egentlig var. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det var en såkalt sekundærbruker. Og nei jeg har lovet å ikke si hvem det egentlig var. Skjønte nesten det utifra formuleringen du brukte, tenkte bare å få det bekrefta . Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg savner noen som kan skape litt liv her inne. Det er fryktelig dødt og kjedelig. Ikke som i SO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg