Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fargoth: Når det gjelder ekstern til laptop så er jeg frelst av WD sin Passport-serie. Tar liten fysisk plass, ikke noe støy og uten ekstern strømforsyning. Henter alt fra USB-busen. I tillegg så er den ikke akkurat stygg å se på heller.

Men så kommer det med pris per GB da. Der havner den bak storebrødrene sine selvsagt.

Jeg har en slik også. Investerte i en 160GB når det var et knakende godt tilbud hos netshop for en god stund tilbake. Bare synd den er litt for stor til å henge i nøkkelknippet.. :D

Lenke til kommentar
Jeg har en slik også. Investerte i en 160GB når det var et knakende godt tilbud hos netshop for en god stund tilbake. Bare synd den er litt for stor til å henge i nøkkelknippet.. :D
Det er den eneste harddisken jeg har hatt som jeg kan gå rundt med i skjortelomma da.
Lenke til kommentar
Dagen i dag er en jævlig dag, den er ikke min. Kroppen er helt ødelagt, hodet holder på å sprenges, jeg er generelt ute av stimen i dag. Har akkurat vært på butikken å kjøpt pizza, tortilla chips, rømme og Cola. Jeg er sliten, kjentes ut som at jeg skulle dø på veien hjem. Jeg tror jeg skal begynne å slutte å drikke. Jeg har ikke godt av det her lenger. Jeg er lei av å være fyllesyk. Jeg er lei av at dagene forsvinner i rus.
Jasså mister "jeg må ha øl i kveld".. *godte seg* :mrgreen:
Lenke til kommentar
Kjeften! Det var i går det. :cry: Går bedre nå da, for jeg har fått i meg mat og nok Cola nå. Formen er stigende. :D
Har du ikke lært deg at den "jeg skal aldri drikke mer" ikke varer lenger enn et døgn eller maks en uke så har man ikke drukket nok. :p
Lenke til kommentar
Det er den eneste harddisken jeg har hatt som jeg kan gå rundt med i skjortelomma da.

Den er jo overraskende lett og kompakt. Har selv all musikken på min, det er bare å stappe disken i en vilkårlig pc, åpne Mediamonkey som er installert på disken og vips så har man Mediamonkey kjørende med et kremlass av kvalitetsmusikk tilgjengelig.
Lenke til kommentar
Kjeften! Det var i går det. :cry: Går bedre nå da, for jeg har fått i meg mat og nok Cola nå. Formen er stigende. :D
Har du ikke lært deg at den "jeg skal aldri drikke mer" ikke varer lenger enn et døgn eller maks en uke så har man ikke drukket nok. :p

Det er en evig runddans den der. Party on Wayne! -> Juba juba -> åh, aldri mer osv -> Juba juba -> ...

Lenke til kommentar
Denne gangen mener jeg det. Jeg skal aldri mer drikke meg så full. Jeg skal lære meg å stoppe før jeg kommer så langt. Jeg skal ha en limit på 2-3 øl heretter. Nevva evva again skal jeg bli så full.

Right... Tror deg jeg.

Helt til du kommer hjem og ser en fristende whiskyflaske som står og lyser mot deg. Fristende. Nærmest erotisk. Og ber deg, tigger deg om bare EEEEEN liten slurk. Og så en liten en til så den ene slurken ikke blir ensom. Og før du vet ordet av det så er klokka 13 dagen etter og du sitter i DNFK og sier du aldri skal drikke igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...