L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg er smart. Jeg har rød neglelakk på tastaturet mitt. Jeg har prinsesseplaster og strekkode-klistremerke fra fire lightere på mitt tastatur. Endret 16. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 *host* PCI SATA-kontoller eller eksterndisker *hark* Et kontrollerkort hadde jo vært en mulighet, ja. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kjøp flere disker? Jeg har ikke tilgang på hovedkort med SATA-porter, og jeg kjøper ikke en masse IDE-disker som jeg ikke kan bruke. Og kjøper jeg nytt hovedkort må jeg erstatte resten av komponentene også. Koster ikke så mye for en billig filserver som sagt ... Jeg er smart. Jeg har rød neglelakk på tastaturet mitt.Jeg er dum jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er dum jeg du også? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det kjennes ut som at det er godt med mat, men det kan forandre seg ganske fort hvis jeg er uheldig. Pray for me. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://oslopuls.no/ufo/article2093334.ece Noen andre som lo seg skakke da de så pollen ved siden av artikkelen? "Stem på din ABBA-favoritt" Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 jeg har på meg hore klær. Hvordan ser horeklær ut? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du vet, Llandari, sånne horeklær http://oslopuls.no/ufo/article2093334.ece Noen andre som lo seg skakke da de så pollen ved siden av artikkelen? "Stem på din ABBA-favoritt" GIMME GIMME GIMME, A MAN AFTER MIDNIGHT! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Steike..mye rart dem lager OL-grener av..Trampolinehopping ffs!! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har "#2" over hele overkroppen i permanent tusj, blått skjegg, noe mistenkelig hevelser i hånda, trang hjelm og ingen anger. Fadderukene må være det beste som har skjedd studier evar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Steike..mye rart dem lager OL-grener av..Trampolinehopping ffs!! Før hadde de jo tautrekking så hvorfor ikke? Vannski var tilogmed en olympisk sport en gang. Livredding og ballongføring ble også prøvd ut. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Våkna i fire tiden, satt å spilte i flere timer, og så la jeg meg i sånn 11-12 tiden... *sove* *mamma kommer og roper "KAKE PÅ KJØKKENET", *mrrrblefw, sove videre.* *kl 17. NÅ HAR VI LAGET BIFF SÅ NÅ KAN DU KOMME OG SPISE* Biff på tom mage? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Funker flott med biff på tom mage Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 jeg har på meg hore klær. Hvordan ser horeklær ut? vell begynner på toppen... sånn hiphopcaps med batwoman på i blåsilke blå topp med hvit bh stikkende opp verdens minste olashorts. og sist med ikke minst 2fargete nettingstrømmper:P skal i bursdag med tema "hodeplagg" så jeg kler meg etter hatten:P lånte bort de fete jeg hadde og tok den dårligste selv:D Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 I dag har man spist godt - var på BBQ House med en venninne. Ble uheldigvis sulten igjen, så jeg måtte banke litt pyttipanne ned buken. Nå blir det snart å nyte noen kalde "Coronas" m/ lime. :] Festing i dag! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Steike..mye rart dem lager OL-grener av..Trampolinehopping ffs!! Virkelig? Gikk det på TV? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 vell begynner på toppen... sånn hiphopcaps med batwoman på i blåsilke blå topp med hvit bh stikkende opp verdens minste olashorts. og sist med ikke minst 2fargete nettingstrømmper:P skal i bursdag med tema "hodeplagg" så jeg kler meg etter hatten:P lånte bort de fete jeg hadde og tok den dårligste selv:D Pix or it didn't happen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) vell begynner på toppen... sånn hiphopcaps med batwoman på i blåsilke blå topp med hvit bh stikkende opp verdens minste olashorts. og sist med ikke minst 2fargete nettingstrømmper:P skal i bursdag med tema "hodeplagg" så jeg kler meg etter hatten:P lånte bort de fete jeg hadde og tok den dårligste selv:D PICS! (please!) Endret 16. august 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 vell begynner på toppen... sånn hiphopcaps med batwoman på i blåsilke blå topp med hvit bh stikkende opp verdens minste olashorts. og sist med ikke minst 2fargete nettingstrømmper:P skal i bursdag med tema "hodeplagg" så jeg kler meg etter hatten:P lånte bort de fete jeg hadde og tok den dårligste selv:D Pix or it didn't happen. hihihihi... kommer kommer... må bare fikse ferdig:P må jo ha MASSE sminke å så jeg ser super hore ut:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg