Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Samme tenkte jeg. Jeg har vel 3 forumbrukernummer. i got none. Kjenner ingen her fra forumet i virkeligheten! Med unntak av dask da, men han er ikke så aktiv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Rasch: Samme tenkte jeg. Jeg har vel 3 forumbrukernummer. Jeg har vel 5. Ikke mye å skryte av. Endret 13. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Si meg, er det en svær vennekrets her inne eller? Vi måtte ha noe å gjøre når SO stengte. Så mobiler og MSN ble redningen vår. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Si meg, er det en svær vennekrets her inne eller? Meget mulig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har møtt et par-tre stykker, og er vel dems nummer jeg har. Eller, med unntak av et, har ikke møtt Vegard/Yoshi, men har nummeret. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Si meg, er det en svær vennekrets her inne eller? Vi måtte ha noe å gjøre når SO stengte. Så mobiler og MSN ble redningen vår. Og jeg ble utelatt? Til tross for den røyken vi delte den kalde vinternatten i Bergen? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har møtt et par-tre stykker, og er vel dems nummer jeg har. Eller, med unntak av et, har ikke møtt Vegard/Yoshi, men har nummeret. Jeg kjenner en som går på skole med Yoshi. Btw, Knut: Deres, ikke dems. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og jeg ble utelatt? Til tross for den røyken vi delte den kalde vinternatten i Bergen? Du forsvant jo helt fra SO på slutten. Men jeg skulle gjerne hatt deg med. ...Jeg gidder ikke telle forumbrukere jeg har nummeret til. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og jeg ble utelatt? Til tross for den røyken vi delte den kalde vinternatten i Bergen? Du forsvant jo helt fra SO på slutten. Men jeg skulle gjerne hatt deg med. ...Jeg gidder ikke telle forumbrukere jeg har nummeret til. Hmm.. Kanskje jeg vr i forcen? husker ikke.. Men jeg var veldig aktiv en stund, og dere kunne ha husket meg! Jeg er trist nå.. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har møtt et par-tre stykker, og er vel dems nummer jeg har. Eller, med unntak av et, har ikke møtt Vegard/Yoshi, men har nummeret. Jeg kjenner en som går på skole med Yoshi. Btw, Knut: Deres, ikke dems. Satt og sa "dems" i hodet, men det hørtes ikke riktig ut. Kom ikke på hva det het, så jeg postet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fy faen, Beatles er så digg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Faens snø, noen som vil måke for meg? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Ikke meg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Ikke meg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Me neither. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har møtt Eplefe. Det var skummelt. Her er det ikke snø, men det regner. Yippiee! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Faens snø, noen som vil måke for meg? Du kan lage en slags snøplog med geitene. Jada. Hun kjenner alle. Og hun har søt stemme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Alle som er verdt å kjenne. Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Ikke meg! Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Ikke meg. ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg