Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Winampen min håner meg.

Her sitter jeg ensom og forlatt på en fredagskveld. Og hva finner den for godt og spille?

HIM - Join Me.

Stop mocking me!!

ihhihihihih stakars:P

JA!

Vurderer og trøstespise en pose popcorn snart :D

DO IT! :D

Lenke til kommentar

Kanskje.

GOD DAMN så kjedelig! Jeg vil tilbake i armyen.. Fy faen som jeg savner den plassen der. Der hadde jeg ihvertfall noe og gjøre. Jeg holdte meg i god form, og var ALLTID omringet av kompiser. Faen i helvette heller. Hadde jeg vært på HVUV nå, hadde sikkert jeg og resten av troppen sittet på det lokale vannhullet og drekki oss skamfulle.

Åååååå! Og som om det ikke var nok, så fikk jeg melding fra søstra mi, som nå er rekrutt i sanitetsbataljonen om hvor jævla kult det er og ha fått våpenet sitt. Blæh. Hat.

Om jeg ikke får bli med på HV øvelsen i september, så dør jeg abstinser. Noen: GI MEG EN FUCKINGS UNIFORM!

Lenke til kommentar
Ida Maria, indie-rock elns, satan for ei flott dame, utrolig digg stemme. Jeg hoppa og klappa og var helt med og sang med på alle sangene hennes.

Intimkonsert ftw :D

aaaaaaaaaaaha... hun skal liksom være så alternativ og kul at jeg blir kvalm av henne.

Sikkert flott dame, men ikke no for meg nei. Hun høres hes ut bare... å det kan alle få til. Og tekstene hennes suger.

men fint du kosa deg

Kanskje.

GOD DAMN så kjedelig! Jeg vil tilbake i armyen.. Fy faen som jeg savner den plassen der. Der hadde jeg ihvertfall noe og gjøre. Jeg holdte meg i god form, og var ALLTID omringet av kompiser. Faen i helvette heller. Hadde jeg vært på HVUV nå, hadde sikkert jeg og resten av troppen sittet på det lokale vannhullet og drekki oss skamfulle.

Åååååå! Og som om det ikke var nok, så fikk jeg melding fra søstra mi, som nå er rekrutt i sanitetsbataljonen om hvor jævla kult det er og ha fått våpenet sitt. Blæh. Hat.

Om jeg ikke får bli med på HV øvelsen i september, så dør jeg abstinser. Noen: GI MEG EN FUCKINGS UNIFORM!

aaah stakars. venninde som nettopp sendte bilde av seg i uniform og var så stollt og glad:D

synes du skulle få være der så lenge du vil hvis du likte det:P

Lenke til kommentar
Deg om det.

Jeg digger henne, rett og slett.

Midt oppi alt, er hu rimelig heit også :D

*google henne*

jo hun er vell det på bilder, men så noe med henne her om dagen på tv. å hun så helt merkelig ut.

Hun prøver for handt å være alternativ at det er helt moro å se på:p

Lenke til kommentar

asså hun er så merkelig. Sikkert heit nok, men har sett bedre. ganske mange bedre faktisk.

hun ser ut som hun prøver for mye å være alternativ. jeg liker henne ikke overhode. hun ser ut som hvem som hellst på gata bare..

Bleike jenter = heite jenter :D:love:

å hvorfor er jeg ikke sjokkert? :p

Lenke til kommentar
Ida Maria, indie-rock elns, satan for ei flott dame, utrolig digg stemme. Jeg hoppa og klappa og var helt med og sang med på alle sangene hennes.

Intimkonsert ftw :D

aaaaaaaaaaaha... hun skal liksom være så alternativ og kul at jeg blir kvalm av henne.

Sikkert flott dame, men ikke no for meg nei. Hun høres hes ut bare... å det kan alle få til. Og tekstene hennes suger.

men fint du kosa deg

Kanskje.

aaah stakars. venninde som nettopp sendte bilde av seg i uniform og var så stollt og glad:D

synes du skulle få være der så lenge du vil hvis du likte det:P

Synes jeg også. Ihvertfall til jeg fikk meg jobb :D

Lenke til kommentar
Hanna, fordi jeg har fortalt deg om meg og vært ærlig og skremt deg? :p

Men jeg legger meg.

Skal bli godt å sove mer enn 3-4 timer.

nei fordi du er ut som typen som liker merkelige damer:P

*gjesp* skulle egentlig på grilling i morra men jeg droppa det ja :p skal møte ei i stedenfor så det er mer win :wee: Får legga meg jeg da. god natt!

kos deg:D natta

Selv om jeg ikke har deltatt i noen samtale her for jeg vel si 'God Natt' alikevel :p

*Snork*

jeg sier likevell natta tilbake til deg:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...