Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FREE HUGS flabba :D

bare møt opp kokken 13.00 ved trappa i utenfor Byporten/Oslo S, der den tigern var før!

aaaaaw tiggere... hm jeg må til byen i morgen å gi penger til tiggeren min. Har en fasst en. Å nå har jeg ikke vært å hilst på han på lenge. Så må til han å gi penger også ta en kopp kaffe:D

free hugs? skal masse folk bli gale å løpe rundt å klemme folk?

Lenke til kommentar
Vel, I'm off to bed. Natta alle sammen.

Second that.

God natt folkens

bare møt opp kokken 13.00 ved trappa i utenfor Byporten/Oslo S, der den tigern var før!

aaaaaw tiggere... hm jeg må til byen i morgen å gi penger til tiggeren min. Har en fasst en. Å nå har jeg ikke vært å hilst på han på lenge. Så må til han å gi penger også ta en kopp kaffe:D

Tiger, ikke tigger.

Lenke til kommentar
Vel, I'm off to bed. Natta alle sammen.

Second that.

God natt folkens

Tiger, ikke tigger.

jamen det med tigeren minna meg på tiggeren min. :D han pleier å henge der:D så må dit i morgen å kjøpe =Oslo av han:D

Lenke til kommentar
blir vel ikke så alt for mange :p

hvor mange ca? Jeg synes de er skummle:P

Edit: får man t-sjorte? jeg gjør hva som hellst så lenge jeg får en t-sjorte:P

ikke så mange som har bekrefta å bli med, er vel 8-9 stykker som skal mener jeg:P

pinglete greie. så for meg sånn 100vis av folk jeg:P

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...