Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noen av dere som bor i Oslo her som skal gjøre no imorgen klokka ett? jeg bos i Oslo. å jeg skal ingven verdens ting imorgen kl 1. hvordan det? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 FREE HUGS flabba bare møt opp kokken 13.00 ved trappa i utenfor Byporten/Oslo S, der den tigern var før! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Blir fort litt stress for å finne ut om det var de da ja. Vart svært letta då eg ringde ein av dei og fekk svar. Puh. Vel, I'm off to bed. Natta alle sammen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 FREE HUGS flabba bare møt opp kokken 13.00 ved trappa i utenfor Byporten/Oslo S, der den tigern var før! aaaaaw tiggere... hm jeg må til byen i morgen å gi penger til tiggeren min. Har en fasst en. Å nå har jeg ikke vært å hilst på han på lenge. Så må til han å gi penger også ta en kopp kaffe:D free hugs? skal masse folk bli gale å løpe rundt å klemme folk? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Vel, I'm off to bed. Natta alle sammen. Second that. God natt folkens FREE HUGS flabba bare møt opp kokken 13.00 ved trappa i utenfor Byporten/Oslo S, der den tigern var før! aaaaaw tiggere... hm jeg må til byen i morgen å gi penger til tiggeren min. Har en fasst en. Å nå har jeg ikke vært å hilst på han på lenge. Så må til han å gi penger også ta en kopp kaffe:D free hugs? skal masse folk bli gale å løpe rundt å klemme folk? Tiger, ikke tigger. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Vel, I'm off to bed. Natta alle sammen. Second that. God natt folkens FREE HUGS flabba bare møt opp kokken 13.00 ved trappa i utenfor Byporten/Oslo S, der den tigern var før! aaaaaw tiggere... hm jeg må til byen i morgen å gi penger til tiggeren min. Har en fasst en. Å nå har jeg ikke vært å hilst på han på lenge. Så må til han å gi penger også ta en kopp kaffe:D free hugs? skal masse folk bli gale å løpe rundt å klemme folk? Tiger, ikke tigger. jamen det med tigeren minna meg på tiggeren min. han pleier å henge der:D så må dit i morgen å kjøpe =Oslo av han:D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 FREE HUGS: Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 FREE HUGS: sett den der, men ja.. svaret er ja? masse folk som skal på dette? O.o for da tørr jeg ikke dra til byen:P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 blir vel ikke så alt for mange Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ikke så mange som har bekrefta å bli med, er vel 8-9 stykker som skal mener jeg:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) blir vel ikke så alt for mange hvor mange ca? Jeg synes de er skummle:P Edit: får man t-sjorte? jeg gjør hva som hellst så lenge jeg får en t-sjorte:P ikke så mange som har bekrefta å bli med, er vel 8-9 stykker som skal mener jeg:P pinglete greie. så for meg sånn 100vis av folk jeg:P Endret 15. august 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 de fleste skulle på *kremt* fylla, så de kunne ikke xD Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 de fleste skulle på *kremt* fylla, så de kunne ikke xD aaah fylla. det er jo koselig da. å klemme folk mens man er bakfull. spy litt på dem å sånn: Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Da hopper jeg i køys etter å ha sett "There Will Be Blood". Legger meg skuffet i sengen og sovner ettersom skolen snart er igang. God natt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Da hopper jeg i køys etter å ha sett "There Will Be Blood". Legger meg skuffet i sengen og sovner ettersom skolen snart er igang. God natt. god natt:D Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Winampen min håner meg. Her sitter jeg ensom og forlatt på en fredagskveld. Og hva finner den for godt og spille? HIM - Join Me. Stop mocking me!! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Winampen min håner meg. Her sitter jeg ensom og forlatt på en fredagskveld. Og hva finner den for godt og spille? HIM - Join Me. Stop mocking me!! ihhihihihih stakars:P Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 her sitter man da og gjør ingenting Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har vondt overalt, men det var verdt det. Det var faen meg verdt det! Deep Purple, Ida Maria og Stage Dolls. Åh, herre! Lykke! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har vondt overalt, men det var verdt det.Det var faen meg verdt det! Deep Purple, Ida Maria og Stage Dolls. Åh, herre! Lykke! IDA MARIA? Wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg