Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda.

AMAAGAAWD! Du er jo bare den hotteste!

jeg er fra Berlevåg, klasifiseres som bygd! Kom å vis meg partytriks!

Flott, da ringer jeg crewet mitt, og får adda det til turneen. Men nå skal jeg i dusjen folks, skal på kino i kveld :D Som du ser tar det litt tid å vaske seg, så jeg må vel starte nå.

HA en fin kveld alle sammen :!:

Lenke til kommentar
Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda.

Ingen som vil sende bilder til meg?

De bildene jeg og lise sender til hverandre er. vel.. ganske intime..

Lise04: Kos deg! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Flott, da ringer jeg crewet mitt, og får adda det til turneen. Men nå skal jeg i dusjen folks, skal på kino i kveld :D Som du ser tar det litt tid å vaske seg, så jeg må vel starte nå.

HA en fin kveld alle sammen :!:

Good jul!

Rasch: So? :dontgetit:

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...