Skrollan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 haha... vel, nå har det seg sånn at jeg kjenner en del folk her på forumet, tror også jeg ringte noen av dem, så jeg står over Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda. AMAAGAAWD! Du er jo bare den hotteste! jeg er fra Berlevåg, klasifiseres som bygd! Kom å vis meg partytriks! Flott, da ringer jeg crewet mitt, og får adda det til turneen. Men nå skal jeg i dusjen folks, skal på kino i kveld Som du ser tar det litt tid å vaske seg, så jeg må vel starte nå. HA en fin kveld alle sammen :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda. AMAAGAAWD! Du er jo bare den hotteste! jeg er fra Berlevåg, klasifiseres som bygd! Kom å vis meg partytriks! Ingen som vil sende bilder til meg? De bildene jeg og lise sender til hverandre er. vel.. ganske intime.. Lise04: Kos deg! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda. AMAAGAAWD! Du er jo bare den hotteste! jeg er fra Berlevåg, klasifiseres som bygd! Kom å vis meg partytriks! Flott, da ringer jeg crewet mitt, og får adda det til turneen. Men nå skal jeg i dusjen folks, skal på kino i kveld Som du ser tar det litt tid å vaske seg, så jeg må vel starte nå. HA en fin kveld alle sammen :!: Good jul! Rasch: So? Endret 13. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvordan gikk det med ryddinga? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 haha... vel, nå har det seg sånn at jeg kjenner en del folk her på forumet, tror også jeg ringte noen av dem, så jeg står over Vel, de vet det så... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan få et kart, Fan. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvordan gikk det med ryddinga? Går fint det. Skal begynne å støvsuge nå . Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Detaljer skjer ikke, men jeg har sagt mye dumt, eneste problemet er at jeg ikke husker selv hv ajeg sa eller gjorde...Det er da en helt standard fest? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan få et kart, Fan. Kart over hva? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Detaljer skjer ikke, men jeg har sagt mye dumt, eneste problemet er at jeg ikke husker selv hv ajeg sa eller gjorde...Det er da en helt standard fest? Hvem er det du ringer da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvem er det du ringer da? Jeg prater piss til de som er der jeg. ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan få et kart, Fan. Kart over hva? Du ba om en adresse til gaven, du kan få et kart, istedenfor. Ja eller nei?! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Detaljer skjer ikke, men jeg har sagt mye dumt, eneste problemet er at jeg ikke husker selv hv ajeg sa eller gjorde...Det er da en helt standard fest? Var det som slo meg også. Jeg sperrer meg normalt inne en uke etter en god fest. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Detaljer skjer ikke, men jeg har sagt mye dumt, eneste problemet er at jeg ikke husker selv hv ajeg sa eller gjorde...Det er da en helt standard fest? Hvem er det du ringer da? Et lite tips er faktisk å skru av mobilen på fester . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan få et kart, Fan. Kart over hva? Hvor han bor? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan få et kart, Fan. Kart over hva? Du ba om en adresse til gaven, du kan få et kart, istedenfor. Ja eller nei?! Ja, kart er konge . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg prater piss til de som er der jeg. ^^ Som en helt vanlig hverdag, mener du? Et lite tips er faktisk å skru av mobilen på fester . Er jo bare gøy med fylletelefoner. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som en helt vanlig hverdag, mener du? Er jo bare gøy med fylletelefoner. Pfft. Fylletelefoner er gøy da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg