Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har ikke planer om å svare på spørsmålet mitt, jente_12? :hrm:

Greit greit..Meningen? Hva er meningen med at du er her på forumet? Fordi du synes det er gøy...

Vel, jeg synes det er gøy å være jente_12 under visse anledninger, ok? Og jeg har faktisk noen fans!

Eg diggar jente_12! Og det er kjekt med religiondiskusjonar når du er Edinho :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Da har vi en deit Daniel! :) (ikke sant?) Jeg må ha øl i kveld, men jeg har ingen som vil drikke med meg i kveld. :(

You know what? Fuck it, ur on :thumbup:

Men ikke får rundt 8-9tiden.

Need a shower and a shave

Lenke til kommentar
Du har ikke planer om å svare på spørsmålet mitt, jente_12? :hrm:

Greit greit..Meningen? Hva er meningen med at du er her på forumet? Fordi du synes det er gøy...

Vel, jeg synes det er gøy å være jente_12 under visse anledninger, ok? Og jeg har faktisk noen fans!

Eg diggar jente_12! Og det er kjekt med religiondiskusjonar når du er Edinho :)

Tnx! Setter pris på det :new_woot:

Lenke til kommentar
Da har vi en deit Daniel! :) (ikke sant?) Jeg må ha øl i kveld, men jeg har ingen som vil drikke med meg i kveld. :(

Konge! Det gjør jeg også, så 8-9 er perfekt. Må slappe av litt etter middagen også før man raver avgårde. Har du på deg den fine hatten slik at jeg kjenner deg igjen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Konge! Det gjør jeg også, så 8-9 er perfekt. Må slappe av litt etter middagen også før man raver avgårde. Har du på deg den fine hatten slik at jeg kjenner deg igjen. :)

Har ikke hentet den enda. ny hybel vet du, ligger i sovepose :p

Lenke til kommentar

Urk, hvor vanskelig skal det være og få godkjent en liten effektøkning i en bil. 1 timer i telefoner til gud og hverman ble jeg endelig oversatt rette avdeling hos SAAB.

"Vi kan sende deg godkjenningspapirer på 220 hk" Wooho.

Bare synd at bilen har 225 hk, men det trenger vi ikke fortelle statens vegvesen :p

Lenke til kommentar

jeg vil å ut med dere:(

Det er bare å slenge seg med det!

jeg er litt langt borte:p Men ellers skulle jeg faen meg slengt meg på:D

Lenke til kommentar
Jeg har circus 4gig med bilder som jeg skulle ha sendt en person. Er det noen som vet om det er mulig å lage en slags privat torrent så jeg kan bruke utorrent til å sende de med?

Her og her.

Du kan eventuelt sette opp en ftp.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Jeg har circus 4gig med bilder som jeg skulle ha sendt en person. Er det noen som vet om det er mulig å lage en slags privat torrent så jeg kan bruke utorrent til å sende de med?

Her og her.

Takker. Skal se over senere. Litt for mye oxazepam i blodet til å ta det nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...