Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Synes du ikke hun er heit? Hun VAR heit. Nå ser hun ut som ei anorektisk voksdukke. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Det som SUGER med pannelugg er at jenter TROR de ser bra ut med det!! Og det virker som om ALLE jentene ROSER jenta som nettopp har fått pannelugg FORDI de også SYNES det er FINT! Samme dritten var med moonboots. Når det var inn syntes alle jentene de så bra ut med det, men sannheten var at de so ut som noen jævla noobs. Jeg liker ikke gutter som er skinna, eller gutter som har rumpelangt hår. Det som SUGER med det er at gutter TROR de ser bra ut med det!!! Blabla.. de greien du sa. Selvom du ikke liker noe betyr ikke det at alle andre gjør det. Voks opp. Endret 15. august 2008 av Tard. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ballus: Kva skjer med at du alltid skriv "hva skjer med at"? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Hva er galt med pannelugg? Hvorfor spiller frisyre så stor rolle uansett? Hvorfor går folk til frisøren for å klippe form og ikke lengde? Hadde du dratt laksen til Angelina Jolie hvis hun var skalla kanskje?? neppe Hanekam, piercing i brystvortene + en annen plass og en diger tattovering på ryggen som går over rompa...ja, da er det skrelling av løk-tid Endret 15. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det som SUGER med pannelugg er at jenter TROR de ser bra ut med det!! Og det virker som om ALLE jentene ROSER jenta som nettopp har fått pannelugg FORDI de også SYNES det er FINT! Samme dritten var med moonboots. Når det var inn syntes alle jentene de så bra ut med det, men sannheten var at de so ut som noen jævla noobs. Jeg liker ikke gutter som er skinna, eller gutter som har rumpelangt hår. Det som SUGER med det er at gutter TROR de ser bra ut med det!!! Blabla.. de greien du sa. Selvom du ikke liker noe betyr ikke det at alle andre gjør det. Voks opp. Greit..Jeg må nesten innse nederlaget, du har nok rett... beklager Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Synes du ikke hun er heit? Heldige jævel: http://www.javno.com/slike/slike_3/r1/g200...57541352066.jpg Nei og nei. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er då ikkje natt endå Edinho? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Selvom du ikke liker noe betyr ikke det at alle andre gjør det. Voks opp. Forklar rumpelangt. Ballus: Kva skjer med at du alltid skriv "hva skjer med at"? Hva skjer med det faktum at jeg egentlig ikke bruker at hele tiden! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er då ikkje natt endå Edinho? jeg er da ikke jente 12 nå Var bare litt istad Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Om du har vært jente_12 nå, så er jente_12 en smule skjev. Eller skeiv. Hva er rett? Endret 15. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ah. Herlig slack. Endelig er alt klart og pakka ut og jeg nyter siste Pondus mens jeg hører på Deep Purple og drikker sprit Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Forklar rumpelangt. jeg er da ikke jente 12 nå Var bare litt istad Vanskelig å skille mellom de to? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Om du har vært jente_12 nå, så er jente_12 en smule skjev. Eller skeiv. Hva er rett? Utifra det du nettopp har skrevet her, så er vel du litt mer "skeiv" enn meg, eller hva:P? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Forklar rumpelangt. jeg er da ikke jente 12 nå Var bare litt istad Vanskelig å skille mellom de to? Jeg vet hvor du bor, og jeg kommer med saks...og JA!! Jeg går etter luggen!!! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Utifra det du nettopp har skrevet her, så er vel du litt mer "skeiv" enn meg, eller hva:P? Jeg liker ikke jenter fordi jeg ikke liker en spesifikk jente? Det er den mest intelligente uttalelsen jeg har hørt noensinne. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 HELLO MR. JEG TROR JEG ER 20 ÅR, MEN JEG ER BARE 13. Unnskyld kommentaren Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva slags kjendisbabe er det du liker da, Pusur? Jeg må henge meg på Angelina, jeg altså. Jeg har hatt en greie for hu siden jeg så Girl, interrupted som drittunge Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Utifra det du nettopp har skrevet her, så er vel du litt mer "skeiv" enn meg, eller hva:P? Jeg liker ikke jenter fordi jeg ikke liker en spesifikk jente? Det er den mest intelligente uttalelsen jeg har hørt noensinne. En spesifikk jente? Angelina er mer enn en spesifikk jente. Hun er jo på mange måter selve symbolet for deilig! Men greit, alle har sin smak...Det har jeg hvertfal lært idag, takk Tard^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg