Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 noen som husker hva den internettsida heter der man kan sjekke om pcn min kan kjøre det og det spillet? Can you run it? tnx Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Damn, no vart det liv her! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Men nå forsvant mrbjoern. Han skal på besøk. Hurra! I can has real life. D: Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Alle de som synes pannelugg er stygt hos jenter sier : pærer svømmer i grønt hav Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 10hi jeg har full venneliste lizm.....Gjelder å se deilig ut vettu...men kanskje ikke så letth med det trynet du har, buuurrn JEG ER FIN MED PANNELUGG! Demille, du er tilfeldigvis ikke ihugga MacGyver fan? I love him. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Eg er ingen mipler! Men eg brukar ofte veb som å scootere, å bile, å båte, å golfe osv. Du er ingen mipler. Mipler er ikke et subjekt men adjektiv! Eller noe sånt. Lenge siden jeg hadde om hva de forskjellige orda heter. Men altså mipler beskriver hvordan du er ikke hva du er om du skjønner. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) MacGyver er kongen Jaja, skjønte igrunn det Lars. Trur eg skal byrja å bruke det verbet. Eg mipler deg! Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Subjektiv. Subjekt er noe annet. Subjekt er vel den som gjør noe i en setning, om jeg husker rett? Han (subjekt) snakker til henne (objekt)? Endret 15. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Riktig det Pusur. Me har subjekt, verbal, direkte objekt, indirekte objekt og litt til. Det var dagens vesle lekse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg så et ekorn på vei til butikken idag Jeg så ei geit utenfor butikken en gang Ekornet var svart Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Riktig det Pusur. Me har subjekt, verbal, direkte objekt, indirekte objekt og litt til. Det var dagens vesle lekse. Der datt jeg av tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jaja, skjønte igrunn det Lars. Trur eg skal byrja å bruke det verbet. Eg mipler deg! neineinei! Det er ikke et verb! Mipler er omtrent et synonym med "kjip". Men vi kan sikkert verbifisere det også. Subjektiv. Subjekt er noe annet. Subjekt er vel den som gjør noe i en setning, om jeg husker rett? Han (subjekt) snakker til henne (objekt)? Riktig det Pusur. Me har subjekt, verbal, direkte objekt, indirekte objekt og litt til. Det var dagens vesle lekse.Takktakk til dere. ER så lenge siden jeg har hatt om det. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Der datt jeg av tråden. Eg hadde tysk på ungdomsskulen og VGS Då lærer me sånt. Lars: Du er mipl? Nei, då er det betre med "eg miplar det" Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg er trist....rett og slett trist.. Nok en gang har jeg sett en potensielt vakker jente falle i mørket pga panneluggens fristelser... DAMN U PANNELUGG!!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg hater analyser! Jeg er trist....rett og slett trist.. Nok en gang har jeg sett en potensielt vakker jente falle i mørket pga panneluggens fristelser... DAMN U PANNELUGG!!! Var den veldig dyp? Skjer med at det er 26 som leser tråden, inkludert 12 gjester? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Analyser er jo pisslett. Desse kristne fjortissane dine er sikker kome tilbake Ballus. 30 brukarar ftw! Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva er galt med pannelugg? Hvorfor spiller frisyre så stor rolle uansett? Hvorfor går folk til frisøren for å klippe form og ikke lengde? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 IKKE SANT PANNELUGG ER FINT PÅ JENTER? (LES: MEG) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva er galt med pannelugg? Hvorfor spiller frisyre så stor rolle uansett? Hvorfor går folk til frisøren for å klippe form og ikke lengde? Hadde du dratt laksen til Angelina Jolie hvis hun var skalla kanskje?? neppe Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 IKKE SANT PANNELUGG ER FINT PÅ JENTER? (LES: MEG) Vi trenger et bilde for å bedømme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg