Hashtægg Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 JEG OG VIL HA RANDOMS VENNER PÅ NETTBY! DEMILLE KALLER JEG MEG DER. Ok?! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 aaah kanskje hun har nevnt deg til meg. Hun snakker om alle vennene sine til meg heletiden! skal jeg gjøre:D rart hun ikke har dratt deg med hjem. Noe hun gjør med ALLE vennene sine heletiden. du får ikke nevne at jeg snakker om henne her til henne da:P Jeg har bare møtt henne ett par ganger da. xD Så, ikke så rart at jeg ikke har vært hjemme hos dere. Og, neste gang jeg ser henne, skal jeg si at du preiker om henne på nettet, heeeele tiden. Eller ikke... hihi hun tar med sånne folk hun møter 1gang å sånn hjem så for meg hadde det ikke vært overaskelse:P flink mann:D Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg så et ekorn på vei til butikken idag Ooh nice! Eg skal legga til ALLE eg finn på nettby! Let's go nuts! Er "tøser" eit verb igrunn? Det står ikkje i mi ordbok. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 JEG OG VIL HA RANDOMS VENNER PÅ NETTBY! DEMILLE KALLER JEG MEG DER. Ok?! nå legger jeg deg til:P Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 JEG OG VIL HA RANDOMS VENNER PÅ NETTBY! DEMILLE KALLER JEG MEG DER. Ok?! 10hi jeg har full venneliste lizm.....Gjelder å se deilig ut vettu...men kanskje ikke så letth med det trynet du har, buuurrn Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Demille, du er tilfeldigvis ikke ihugga MacGyver fan? Lars! Gief me your nettbynick! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) JEG OG VIL HA RANDOMS VENNER PÅ NETTBY! DEMILLE KALLER JEG MEG DER. Ok?! 10hi jeg har full venneliste lizm.....Gjelder å se deilig ut vettu...men kanskje ikke så letth med det trynet du har, buuurrn Haha, ja det må vere slitsomt å vere så populær som du er Alle: Eg vil ha nettbyane dykkars! Til min fiktive person. Eg skal begynne med dobbeltliv. Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg så et ekorn på vei til butikken idag aaaw så heldig du er... jeg vil å se et. men jeg har en mus:D å den er søt og såiste nugatti i dag. Hun er dum:P for den kasta det oppe etterpå... å herregud dette høres helt feil ut:P Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 10hi jeg har full venneliste lizm.....Gjelder å se deilig ut vettu...men kanskje ikke så letth med det trynet du har, buuurrn Såså. Selv om du ikke liker denne damen som er 6 år eldre enn deg, og forhåpentligvis en smule mer moden. Så betyr ikke det at du kan si slikt. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg så et ekorn på vei til butikken idag aaaw så heldig du er... jeg vil å se et. men jeg har en mus å den er søt og såiste nugatti i dag. Hun er dum:P for den kasta det oppe etterpå... å herregud dette høres helt feil ut:P Du overraskar stadig du Flabba. Tihi mrbjoern: Du er klar over at... Nei, forresten, gløym det Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er "tøser" eit verb igrunn? Det står ikkje i mi ordbok. Klart det er. Man kan verbifisere ethvert ord man vil. Og ordboka er ikke det rette sted for å sjekke om et ord eksisterer. Når et ord er i bruk så er det et ord. Selv om det ikke står i ordboka. Hvis alle vi plutselig fant ut at vi ville begynne å bruke "mipler" om ting vi ikke liker så hadde det vært et ord i bruk. Det hadde fått en betydning. Men å få det inn i ordboka er noe annet. Så slutt å være så mipler! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mrbjoern: Eg vil ha nettbyen din! Til min fiktive person. Eg skal begynne med dobbeltliv. Jeg heter da mrbjoern alle steder på nettet. Og, du gjør best i å flørte med meg nå! :ohmy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lars! Gief me your nettbynick! Nei. Skal du legge meg til så får du snoke deg frem til du finner meg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det salk ikke vræe så vliaenskg å lsee slev om det er srikvefiel. Studier viser at så lenge første og siste bokstav er på plass kan vi lese det. Men det er lettere på engelsk. Kortere ord. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg fikk fryktelig skitne tanker nå, flabba jeg å beklager? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Eg er ingen mipler! Men eg brukar ofte veb som å scootere, å bile, å båte, å golfe osv. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mrbjoern: Eg vil ha nettbyen din! Til min fiktive person. Eg skal begynne med dobbeltliv. Jeg heter da mrbjoern alle steder på nettet. Og, du gjør best i å flørte med meg nå! :ohmy mohahah jeg skal finne den i maria sin vennelisste å legge deg til å... gud jeg er rebell asså Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Å bile er vel en del brukt. Og å golfe er vel et godkjent verb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg