Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aaah kanskje hun har nevnt deg til meg. Hun snakker om alle vennene sine til meg heletiden!

skal jeg gjøre:D rart hun ikke har dratt deg med hjem. Noe hun gjør med ALLE vennene sine heletiden.

du får ikke nevne at jeg snakker om henne her til henne da:P

Jeg har bare møtt henne ett par ganger da. xD Så, ikke så rart at jeg ikke har vært hjemme hos dere. :p

Og, neste gang jeg ser henne, skal jeg si at du preiker om henne på nettet, heeeele tiden. :D Eller ikke... :)

hihi hun tar med sånne folk hun møter 1gang å sånn hjem så for meg hadde det ikke vært overaskelse:P

flink mann:D

Lenke til kommentar
JEG OG VIL HA RANDOMS VENNER PÅ NETTBY! DEMILLE KALLER JEG MEG DER.

Ok?!

10hi jeg har full venneliste lizm.....Gjelder å se deilig ut vettu...men kanskje ikke så letth med det trynet du har, buuurrn

Haha, ja det må vere slitsomt å vere så populær som du er

Alle: Eg vil ha nettbyane dykkars! Til min fiktive person. Eg skal begynne med dobbeltliv.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Jeg så et ekorn på vei til butikken idag :D

aaaw så heldig du er... jeg vil å se et. men jeg har en mus:D å den er søt og såiste nugatti i dag. Hun er dum:P for den kasta det oppe etterpå...

å herregud dette høres helt feil ut:P

Lenke til kommentar
10hi jeg har full venneliste lizm.....Gjelder å se deilig ut vettu...men kanskje ikke så letth med det trynet du har, buuurrn

Såså. Selv om du ikke liker denne damen som er 6 år eldre enn deg, og forhåpentligvis en smule mer moden. Så betyr ikke det at du kan si slikt. :)

Lenke til kommentar
Jeg så et ekorn på vei til butikken idag :D

aaaw så heldig du er... jeg vil å se et. men jeg har en mus:D å den er søt og såiste nugatti i dag. Hun er dum:P for den kasta det oppe etterpå...

å herregud dette høres helt feil ut:P

Du overraskar stadig du Flabba. Tihi :)

mrbjoern: Du er klar over at... Nei, forresten, gløym det :p

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Er "tøser" eit verb igrunn? Det står ikkje i mi ordbok.

Klart det er. Man kan verbifisere ethvert ord man vil.

Og ordboka er ikke det rette sted for å sjekke om et ord eksisterer. Når et ord er i bruk så er det et ord. Selv om det ikke står i ordboka. Hvis alle vi plutselig fant ut at vi ville begynne å bruke "mipler" om ting vi ikke liker så hadde det vært et ord i bruk. Det hadde fått en betydning. Men å få det inn i ordboka er noe annet.

Så slutt å være så mipler!

Lenke til kommentar
Mrbjoern: Eg vil ha nettbyen din! Til min fiktive person. Eg skal begynne med dobbeltliv.

Jeg heter da mrbjoern alle steder på nettet. :)

Og, du gjør best i å flørte med meg nå! :ohmy

mohahah jeg skal finne den i maria sin vennelisste å legge deg til å:p...

gud jeg er rebell asså:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...