Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Angående søstrene, jeg foretrekker Flabbis hun kaller seg: Riaacore Den damen er jeg venn med på nettbyen, og har møtt i Oslo ett par ganger. xD I noticed^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hun kaller seg: Riaacore Den damen er jeg venn med på nettbyen, og har møtt i Oslo ett par ganger. xD nei? min lillesøster? O.o skummelt. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 noen som husker hva den internettsida heter der man kan sjekke om pcn min kan kjøre det og det spillet? Can you run it? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hun kaller seg: Riaacore Den damen er jeg venn med på nettbyen, og har møtt i Oslo ett par ganger. xD Ville jeg likt henne? She sounds like a handfull. Men de som er det er som regel like ekstreme på andre områder også *hirr hirr* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 nei? min lillesøster? O.o skummelt. Jeg er en del sammen med emoene i helgene, schø. Hils henne fra meg da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Angående søstrene, jeg foretrekker Flabbis jippi:D jeg fåretrekker deg å Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) No skal eg utgje meg for å vere DEN kjekkasen på nettby! tek det når eg kjem heim frå jobb. Blæ, dropp flørtinga og spør om ho vil på date Ballus. Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 No skal eg utgje meg for å vere DEN kjekkasen på nettby! tek det når eg kjem heim frå jobb. Jeg forventer å høre fra deg. På nettbyen altså. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Tøsing harhar Edit: Min last.fm profil er helt på trynet når det gjelder "Recently Listened Tracks". Den oppdaterer ikke listen, kun den øverste sangen O_o Hjelp! Hva har jeg trykket på for noe galt? Endret 15. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 nei? min lillesøster? O.o skummelt. Jeg er en del sammen med emoene i helgene, schø. Hils henne fra meg da aaah kanskje hun har nevnt deg til meg. Hun snakker om alle vennene sine til meg heletiden! skal jeg gjøre:D rart hun ikke har dratt deg med hjem. Noe hun gjør med ALLE vennene sine heletiden. du får ikke nevne at jeg snakker om henne her til henne da:P Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dumme linje, tar tid å laste opp filer Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jippi:D jeg fåretrekker deg å Jeg tøser ALDRI, merk dere det. Bjørn! Jeg fikk til internett på kubuntu! Jeg sitter på den pc'en nå. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jippi:D jeg fåretrekker deg å Jeg tøser ALDRI, merk dere det. Bjørn! Jeg fikk til internett på kubuntu! Jeg sitter på den pc'en nå. nei du nei. du tøser ALDRI Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg gleder meg nesten til Januar nå, broder'n flyr rundt i huset og tøffer seg mens han slår ihjel fluer. Og til informasjon så er broren min 20 år Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 nei du nei. du tøser ALDRI Tøsing er nok ikke min stil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvem av dere horer har lagt meg til på nettby? Samma kan det være. Jeg godtok jeg. Fått tre nye venner i dag jeg. Er jeg ikke kul? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 nei du nei. du tøser ALDRI Tøsing er nok ikke min stil. nei det er ikke det... ikke min heller Hvem av dere horer har lagt meg til på nettby?Samma kan det være. Jeg godtok jeg. Fått tre nye venner i dag jeg. Er jeg ikke kul? aaah nå ble jeg misunnlig. Jeg har ingen nye venner:/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 aaah nå ble jeg misunnlig. Jeg har ingen nye venner:/ Hvis du finner meg så legg meg til da vel. Og dere andre holder kjeft om brukernavnet mitt til hun eventuelt finner meg ikke sant, folkens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg så et ekorn på vei til butikken idag Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 aaah kanskje hun har nevnt deg til meg. Hun snakker om alle vennene sine til meg heletiden! skal jeg gjøre:D rart hun ikke har dratt deg med hjem. Noe hun gjør med ALLE vennene sine heletiden. du får ikke nevne at jeg snakker om henne her til henne da:P Jeg har bare møtt henne ett par ganger da. xD Så, ikke så rart at jeg ikke har vært hjemme hos dere. Og, neste gang jeg ser henne, skal jeg si at du preiker om henne på nettet, heeeele tiden. Eller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg