Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVamo jge bare leggre nin masse tilysnelatdne tastefeil da?

Hehe, må innrømme eg lo litt no. Vel, eg lar igrunn ingenting gå innpå meg no, I'm happy! :D

Nettby seier du? Hmm, eg har laga meg ein fiktiv, falsk person innpå der. Kanskje eg skal prøve å få kontakt med ho :p Berre legge ut litt kjekkasbileter og slikt.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
HVamo jge bare leggre nin masse tilysnelatdne tastefeil da?

Hehe, må innrømme eg lo litt no. Vel, eg lar igrunn ingenting gå innpå meg no, I'm happy! :D

Nettby seier du? Hmm, eg har laga meg ein fiktiv, falsk person innpå der. Kanskje eg skal prøve å få kontakt med ho :p Berre legge ut litt kjekkasbileter og slikt.

hihi ok gjør det:P bare ikke si at jeg har nsnv henne. hun er høyere enn meg og super skummel så er litt redd for henne:P

Det salk ikke vræe så vliaenskg å lsee slev om det er srikvefiel.

Du er bare redd for at hun skal stjele plassen din du!

INGEN kan stjele plassen din :love:

phu... hun er emo og super skummel, men greit det... kan la henne oveta min plass. Bare ikke vil ha meg her lenger du:(

aaaaw så koselig :love:

Lenke til kommentar
Så det er ei eldre syster? Aha, det pleier vanlegvis å vere veslesystrene som er mest irriterande.

Men kva kallar ho seg?

nei lillesøster:P hun er 175 høy:P å ser skummel ut i virkeligheten:P

hun kaller seg: Riaacore

:p hun er koselig noen dager... og drit skummle andre dager.

Kos deg:P

Lenke til kommentar

Jeg har en veninne som har kommet inn og svart ja til en plass på MK. Men idag fikk hun beskjed om at hun har kommet inn på drama, etter å ha vært på venteliste. Altså, hun bare ringte inn til skolen som har dramalinja, så satte de henne på venteliste. Nå har hun altså fått plass der. Men hun lurer på om plassen på MK fremdeles står, om hun nå kan velge mellom MK og drama, eller om hun MÅ ta dramaplassen?

Stress.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...