Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hadde du møtt henne hadde du sett hvorfor:P hun er helt fæl:P Få henne hit da! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg lurer på omm jeg skal begyne og skrive masse skrive feil med vilje jeg. Du lurte ikke lenge. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Motsatt av deg med andre ord What a line! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hadde du møtt henne hadde du sett hvorfor:P hun er helt fæl:P Motsatt av deg med andre ord hahahahah den var ny:P takk:) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg lurer på omm jeg skal begyne og skrive masse skrive feil med vilje jeg. Hugsar du då langkaas skreiv "spørjeteikn" istadenfor "?" osv? Vel, viss du byrjar å skrive masse feil, så overgår det det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Motsatt av deg med andre ord What a line! Suveren, ikke sant? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hadde du møtt henne hadde du sett hvorfor:P hun er helt fæl:P Få henne hit da! ok:P kan sende henne i en liten pakke:D Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nei, få ho inn på forumet Flabba! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hugsar du då langkaas skreiv "spørjeteikn" istadenfor "?" osv? Vel, viss du byrjar å skrive masse feil, så overgår det det. HVamo jge bare leggre nin masse tilysnelatdne tastefeil da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg både håper og tror at lars ikke kan synke så lavt. Vi har mangel på jenter på forumet. Skader ikke, hun kan ikke være så ille? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nei, få ho inn på forumet Flabba! det går nok ikke:P hun er for opptatt med nettby:P Vi har mangel på jenter på forumet. Skader ikke, hun kan ikke være så ille? jo den kan hun:P klar dere med de jentene dere har:P Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) HVamo jge bare leggre nin masse tilysnelatdne tastefeil da? Hehe, må innrømme eg lo litt no. Vel, eg lar igrunn ingenting gå innpå meg no, I'm happy! Nettby seier du? Hmm, eg har laga meg ein fiktiv, falsk person innpå der. Kanskje eg skal prøve å få kontakt med ho Berre legge ut litt kjekkasbileter og slikt. Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 noen som husker hva den internettsida heter der man kan sjekke om pcn min kan kjøre det og det spillet? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det salk ikke vræe så vliaenskg å lsee slev om det er srikvefiel. Du er bare redd for at hun skal stjele plassen din du! INGEN kan stjele plassen din Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 HVamo jge bare leggre nin masse tilysnelatdne tastefeil da? Hehe, må innrømme eg lo litt no. Vel, eg lar igrunn ingenting gå innpå meg no, I'm happy! Nettby seier du? Hmm, eg har laga meg ein fiktiv, falsk person innpå der. Kanskje eg skal prøve å få kontakt med ho Berre legge ut litt kjekkasbileter og slikt. hihi ok gjør det:P bare ikke si at jeg har nsnv henne. hun er høyere enn meg og super skummel så er litt redd for henne:P Det salk ikke vræe så vliaenskg å lsee slev om det er srikvefiel. Du er bare redd for at hun skal stjele plassen din du! INGEN kan stjele plassen din phu... hun er emo og super skummel, men greit det... kan la henne oveta min plass. Bare ikke vil ha meg her lenger du:( aaaaw så koselig Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så det er ei eldre syster? Aha, det pleier vanlegvis å vere veslesystrene som er mest irriterande. Men kva kallar ho seg? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så det er ei eldre syster? Aha, det pleier vanlegvis å vere veslesystrene som er mest irriterande. Men kva kallar ho seg? nei lillesøster:P hun er 175 høy:P å ser skummel ut i virkeligheten:P hun kaller seg: Riaacore hun er koselig noen dager... og drit skummle andre dager. Kos deg:P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har en veninne som har kommet inn og svart ja til en plass på MK. Men idag fikk hun beskjed om at hun har kommet inn på drama, etter å ha vært på venteliste. Altså, hun bare ringte inn til skolen som har dramalinja, så satte de henne på venteliste. Nå har hun altså fått plass der. Men hun lurer på om plassen på MK fremdeles står, om hun nå kan velge mellom MK og drama, eller om hun MÅ ta dramaplassen? Stress. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hun kaller seg: Riaacore Den damen er jeg venn med på nettbyen, og har møtt i Oslo ett par ganger. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg