Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det var namme kake i bursdagsselskap Men litt trist også, siden vi nettopp fikk melding om at oldemor er døende :/ uff da.. men.. litt av en sammenheng å fortelle dette i da Ja, men det var bare helt tilfeldig at vi fikk melding om det nå. Men du velger å sitte i forumet? Hva ville du gjort? Evt vært med familien? Er sikkert noen som trenger trøst. Sikkert snobjorn også, hva vet jeg. Hvis jeg fikk høre det hadde jeg tenkt det var naturlig og sett frem til å få møtt henne. EDIT: Jeg vil også ha bilde! Endret 13. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ¨Da har man akkurat kommet hjem fra en helg på fylla, og jeg skal aldri dtrikke igjen, jeg har driti meg ut så sinnsykt atte, hjælp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oldemor bor i Nordnorge da, så det er ikke stort annet å gjøre, dessverre :/ Bestforeldrene mine, reiser nordover nå, vi andre kommer vel etter når begravelsen skal være :/ Vi har vært samlet hele familien nå da, og nå dro besteforeldrene mine, så da oppløste selskapet seg... ja skjønner, burde ha skjønt det, var ikke meningen å være frekk altså! Lise04: WOW! takk! Første gang jeg har hørt det! Såeh.. hva skal du til uka da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ¨Da har man akkurat kommet hjem fra en helg på fylla, og jeg skal aldri dtrikke igjen, jeg har driti meg ut så sinnsykt atte, hjælp Det sier de alle. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva har du gjort, Skrollan? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det sier de alle. Jeg mener det... har aldri vært så flau i hele mitt liv som da jeg fikk vite hva jeg har gjort i helga Hva har du gjort, Skrollan? Har ringt en haug med folk og sagt masse dritt, detaljene hopper vi over Endret 13. januar 2008 av Skrollan Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det sier de alle. Jeg mener det... har aldri vært så flau i hele mitt liv som da jeg fikk vite hva jeg har gjort i helga Og du forteller oss ikke hva det er? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har man sagt A, skla man si B, Skrollan. Fortelle Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oldemor bor i Nordnorge da, så det er ikke stort annet å gjøre, dessverre :/ Bestforeldrene mine, reiser nordover nå, vi andre kommer vel etter når begravelsen skal være :/ Vi har vært samlet hele familien nå da, og nå dro besteforeldrene mine, så da oppløste selskapet seg... ja skjønner, burde ha skjønt det, var ikke meningen å være frekk altså! No problem, det går bra Haha skrollan Nå MÅ du fortelle Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har ringt en haug med folk og sagt masse dritt, detaljene hopper vi over Nei, nei. Fortell! ^^ Endret 13. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 *KREMT* Jeg ber om deres oppmerksomhet! Jeg vil bare meddele at min bursdag nærmer seg med med stormskritt. I den anledning vil jeg be dere om å sende gavene snart, så de kommer fram før lørdag. Takk! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 *KREMT* Jeg ber om deres oppmerksomhet! Jeg vil bare meddele at min bursdag nærmer seg med med stormskritt. I den anledning vil jeg be dere om å sende gavene snart, så de kommer fram før lørdag. Takk! Adresse? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Anytime at all. Anytime at all. Anytime at all, all you gotta do is call and I'll be there... *synge for seg selv* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Klarte å kutte meg på stavmikseren da jeg ryddet på kjøkkenet Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda. AMAAGAAWD! Du er jo bare den hotteste! jeg er fra Berlevåg, klasifiseres som bygd! Kom å vis meg partytriks! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Som du sikkert så i innboksen din er jeg travelt opptatt med å reise rundt i Norge på turné. Det er så ufattelig mange som vil se mitt sensasjonelle partytriks, og dermed bestemte hele crewet mitt at vi skulle legge ut på en turné. dessverre besøker vi ikke store byer som Bergen, Oslo eller Tromsø, men vi holder oss til bygda. AMAAGAAWD! Du er jo bare den hotteste! jeg er fra Berlevåg, klasifiseres som bygd! Kom å vis meg partytriks! Ingen som vil sende bilder til meg? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Detaljer skjer ikke, men jeg har sagt mye dumt, eneste problemet er at jeg ikke husker selv hv ajeg sa eller gjorde... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Detaljer skjer ikke, men jeg har sagt mye dumt, eneste problemet er at jeg ikke husker selv hv ajeg sa eller gjorde... Det er jo alltid gøy. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Detaljer skjer ikke, men jeg har sagt mye dumt, eneste problemet er at jeg ikke husker selv hv ajeg sa eller gjorde... Alle som kjenner deg vet det eller får vite det uansett, så hvorfor ikke bare fortelle det? Vi kjenner deg heller ikke og jeg tror ingen gidder å oppspore deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg