Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha pusur, kan jeg låne deg etter vi har hatt tentamen?

Jeg er dårlig til å gi kritikk. :p

Eg hatar skrivefeil. Det er så mykje av det her på forumet! Jeeez. Trur ikkje det er mange på din alder Pusur som skriv like godt som deg.

Mulig, men jeg skriver bare så godt som jeg har blitt lært å skrive. Og vi har alle lært det samme.

Lenke til kommentar
Nynorsk irriterer mer enn skrivefeil.

*rebell*

HATER!!

Pusur, jeg skal bare låne deg slik at jeg får lese andre sine stiler. Min egen klarer jeg fint å bedømme selv, tror jeg.

Flabba, tør jeg spørre når du la deg i går kveld?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Einig med Ballus, mange som er verre enn deg Flabba! Enkelte giddar rett og slett ikkje lære seg det.

iiih så bra:D nå ble jeg glad. trodde jeg var super ille jeg.

Nynorsk irriterer mer enn skrivefeil.

*rebell*

HATER!!

Pusur, jeg skal bare låne deg slik at jeg får lese andre sine stiler. Min egen klarer jeg fint å bedømme selv, tror jeg.

sånn kl 6 eller no:P ble sittende å se på film på tv3... også på tvshop:P kanskje derfor jeg sov så lenge:P

å når la DU deg?

Lenke til kommentar
iiih så bra:D nå ble jeg glad. trodde jeg var super ille jeg.

sånn kl 6 eller no:P ble sittende å se på film på tv3... også på tvshop:P kanskje derfor jeg sov så lenge:P

å når la DU deg?

Jeg la meg klokka 2! *stolt* Nærmer meg skoletid.

Men nektes du å lese andres stiler, da?

I has complained. Haha, jeg spurte norsklæreren om hvorfor i alle dager han gav meg en 6er på noe wack jeg skrev^^

Nei, men av og til finnes det noen som absolutt ikke vil vise deg stilen sin. De er så redde for at store stygge buskemenn skal komme å stjele den.

Nynorsk er fett. Bare synd det ikke er framtida.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...