Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Eg hatar skrivefeil. Det er så mykje av det her på forumet! Jeeez. Trur ikkje det er mange på din alder Pusur som skriv like godt som deg. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nynorsk irriterer mer enn skrivefeil. *rebell* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Eg hatar skrivefeil. Det er så mykje av det her på forumet! Jeeez. Trur ikkje det er mange på din alder Pusur som skriv like godt som deg. vell skrivefeil kan jo komme av flere grunner. som meg... dysleksi. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Nynorsk irriterer mer enn skrivefeil.*rebell* Oh no you didn't! Flabba: Ja, dyslektikarar har eg ingenting imot, de har jo faktisk ei unnskyldning. Men det finst mange som skriv dårleg sjølv om dei ikkje har det. Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Flabba, du skriver mye bedre enn enkelte andre her inne. Så jeg tror ikke det er den det kommer mest ann på. God morgen forresten! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Flabba, du skriver mye bedre enn enkelte andre her inne. Så jeg tror ikke det er den det kommer mest ann på. God morgen forresten! aaaw... nå ble jeg glad:D god morgen til deg å Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Einig med Ballus, mange som er verre enn deg Flabba! Enkelte giddar rett og slett ikkje lære seg det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Haha pusur, kan jeg låne deg etter vi har hatt tentamen? Jeg er dårlig til å gi kritikk. Eg hatar skrivefeil. Det er så mykje av det her på forumet! Jeeez. Trur ikkje det er mange på din alder Pusur som skriv like godt som deg. Mulig, men jeg skriver bare så godt som jeg har blitt lært å skrive. Og vi har alle lært det samme. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Nynorsk irriterer mer enn skrivefeil.*rebell* HATER!! Pusur, jeg skal bare låne deg slik at jeg får lese andre sine stiler. Min egen klarer jeg fint å bedømme selv, tror jeg. Flabba, tør jeg spørre når du la deg i går kveld? Endret 15. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Einig med Ballus, mange som er verre enn deg Flabba! Enkelte giddar rett og slett ikkje lære seg det. iiih så bra:D nå ble jeg glad. trodde jeg var super ille jeg. Nynorsk irriterer mer enn skrivefeil.*rebell* HATER!! Pusur, jeg skal bare låne deg slik at jeg får lese andre sine stiler. Min egen klarer jeg fint å bedømme selv, tror jeg. Flabba, tør jeg spørre når du la deg i går kveld? Flabba, tør jeg spørre når du la deg i går kveld? sånn kl 6 eller no:P ble sittende å se på film på tv3... også på tvshop:P kanskje derfor jeg sov så lenge:P å når la DU deg? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Da er du flinkere enn meg, Ballus. Tror jeg stilen min er elendig er den god, tror jeg den er god er den elendig. Med noen unntak innimellom. Kjenner du andre som har klaget på seksere, kanskje? Men nektes du å lese andres stiler, da? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kvifor hatar alle nynorsk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kvifor hatar alle nynorsk? Fordi det suger hesterumpe. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg hater ikke nynorsk i seg selv, men derimot misliker jeg sterkt at så mange - inkludert meg - er nødt til å lære det mot sin egen vilje. Jeg har nynorsk som hovedmål selv, forresten. Endret 15. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Kvifor hatar alle nynorsk? Det er motbydelig å lese. Endret 15. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Miner oss om dårlige lærere. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kvifor hatar alle nynorsk? jeg synes det er sjarmerende jeg. så det så. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 iiih så bra:D nå ble jeg glad. trodde jeg var super ille jeg. sånn kl 6 eller no:P ble sittende å se på film på tv3... også på tvshop:P kanskje derfor jeg sov så lenge:P å når la DU deg? Jeg la meg klokka 2! *stolt* Nærmer meg skoletid. Men nektes du å lese andres stiler, da? I has complained. Haha, jeg spurte norsklæreren om hvorfor i alle dager han gav meg en 6er på noe wack jeg skrev^^ Nei, men av og til finnes det noen som absolutt ikke vil vise deg stilen sin. De er så redde for at store stygge buskemenn skal komme å stjele den. Nynorsk er fett. Bare synd det ikke er framtida. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg elsker nynorsk Fikk bedre sidemålskarakter enn hovedmålskarakter ^^ Nynorsk er vakkert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nynorsk er fett.Hvis nynorsk er fett så anbefaler jeg fettsuging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg