MetroN Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mornings Eg er 18! Kjem ikkje over det, fy til deilig. Gratulerer! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mornings Eg er 18! Kjem ikkje over det, fy til deilig. Grattis med dagen! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mornings Eg er 18! Kjem ikkje over det, fy til deilig. Sattan! Gratz. "Vil også bli". Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 eg med vil bli 18. har 5 år igjen til å bli 18 men god morgen men synest de er rart at eg greier og sove til klokk 1. ser jo at folk har allerede begynnt med dagen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg er snart 30, tjobing! The big 3-0. Fytti, jeg vil også være atten. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg drikker en del cola, ja, men da jeg var cola-clean i nesten en uke () var det smertene begynte. Det er ikke blindtarmen, for den ligger på HØYRE side. Nyreproblemer. Jaa. Kanskje. Jeg ser det som litt usannsynlig, siden det kun gjør vondt på ene siden, og mer på ryggdelen av høyresiden. Hadde det vært nyrene mine som begynte å gå lei ville det gjort mer vondt i mageregionen på høyresiden. Men det er hele venstre siden som er hoven og mongo. Mener at Cola er skadelig for nyrene... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Drittlegekontor. Treige med å svare og når jeg endelig får svar så må jeg ringe igjen en annen dag. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Appelsinjuice er skadelig for nyrene Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 eg med vil bli 18. har 5 år igjen til å bli 18men god morgen men synest de er rart at eg greier og sove til klokk 1. ser jo at folk har allerede begynnt med dagen Du er bare altfor gøy. Sitter forresten på data med ubuntu nå! Fikk endelig nettverk til å virke. eg med vil bli 18. har 5 år igjen til å bli 18men god morgen men synest de er rart at eg greier og sove til klokk 1. ser jo at folk har allerede begynnt med dagen Du er bare altfor gøy. Sitter forresten på data med ubuntu nå! Fikk endelig nettverk til å virke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg er snart 30, tjobing! The big 3-0. Fytti, jeg vil også være atten.Jøss, hvordan står det til med knærne? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Gikta har slått inn for fulle mugger. Må kjøpe meg stokk snart. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 18 er ein kjekk alder vettu. Korleis går det med den heite nabojenta Nikka? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Stemmer det! Nikka, du skal jo oppdatere oss! Vi har ikke noe spenning IRL så vi trenger litt spenning fra din side. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ja. veldig viktig nikka! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Bileter kan du også legge ut Endret 15. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 mens vi venter så skulle eg trengt litt hjelp. får ikke på mobilen. den er helt utlada. så skulle jo gå å lade den men de fungerer ikkke. går ikke ann å slå den på den heller men de er jo sånn med at laderen min er til en annen mobil. men de har jo funket før! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Stemmer det!Nikka, du skal jo oppdatere oss! Vi har ikke noe spenning IRL så vi trenger litt spenning fra din side. Oppdatere dere på hva? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Stemmer det!Nikka, du skal jo oppdatere oss! Vi har ikke noe spenning IRL så vi trenger litt spenning fra din side. Oppdatere dere på hva? denne jenta igår! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 mens vi venter så skulle eg trengt litt hjelp. får ikke på mobilen.den er helt utlada. så skulle jo gå å lade den men de fungerer ikkke. går ikke ann å slå den på den heller men de er jo sånn med at laderen min er til en annen mobil. men de har jo funket før! Viss ladaren ikkje er kompatibel med mobilen er det vel ikkje så rart at det ikkje virkar. Få tak i ladar som høyrer til mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg