Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vondt i siden. Hele, jævla venstresiden min er så kranglete at jeg går som en gammel kjerring. 8D

Typen mener det er hovent og, og lå og trykket steder han mente det var hovent med et "Gjør det vondt?" Hvorpå jeg som oftest bet i det som var nærmest eller vurderte å knee ham i ballene.

Lenke til kommentar
Har vondt i siden. Hele, jævla venstresiden min er så kranglete at jeg går som en gammel kjerring. 8D

Typen mener det er hovent og, og lå og trykket steder han mente det var hovent med et "Gjør det vondt?" Hvorpå jeg som oftest bet i det som var nærmest eller vurderte å knee ham i ballene.

2 kjappe ideer som ploppet inn i hodet mitt.

* Blindtarmbetennelse

* Nyreproblemer

Lenke til kommentar

Jeg drikker en del cola, ja, men da jeg var cola-clean i nesten en uke (:() var det smertene begynte.

Det er ikke blindtarmen, for den ligger på HØYRE side. Nyreproblemer. Jaa. Kanskje. Jeg ser det som litt usannsynlig, siden det kun gjør vondt på ene siden, og mer på ryggdelen av høyresiden. Hadde det vært nyrene mine som begynte å gå lei ville det gjort mer vondt i mageregionen på høyresiden. Men det er hele venstre siden som er hoven og mongo.

Lenke til kommentar

Jeg driter i om det er dramatisk eller udramatisk eller feber i magen eller whatever, jeg vil bli kvitt det. Mest sannsynlig får jeg reaksjonen på legevakten at jeg burde vært der for lenge siden, så sjekker de meg, og så får jeg mer smertestillende + noe annet om jeg er heldig.

Lenke til kommentar

Vel. For det første, så vokser jeg ikke lengre, og disse plagene kom som lyn fra klar himmel. For det andre, så luter jeg ikke så mye fremover at det gjør noe, det er bare det jeg er vant med å gjøre når jeg har vondt i ryggen (jeg falt av en hest for en del år siden), og det hjelper ikke i det hele tatt i dette tilfellet, jeg ser bare dum ut. 8D

Lenke til kommentar

Joa, det var det som var planen. Venter til etter stengetid, og stikker på legevakten. Party. :fun:

Så var det bare det at jeg ikke har med meg noen form for beroligende medisiner (siden jeg strengt tatt har dem på behov nå, og ikke fordi jeg må ta dem), og jeg har legeskrekk på lik linje med at jeg er redd for tannleger. Mange som synes jeg er "for redd" for edderkopper, men disse menneskene har ikke sett meg i nærheten av en lege/tannlege før. Jeg er en forferdelig, forferdelig pasient.

Og jeg vil ha mamman min med meg til doktoren, vil ikke gå alene. ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...