Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Se se se Selv må jeg trylle frem noen gamle tegneferdigheter jeg ikke har hatt siden jeg var 8, og trylle frem en tattis som har satt seg fast i hodet mitt. Planlegger å ha den på venstre brystkasse, nære hjertet. *tenke, tenke* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mens vi er inne på serier, Coupling kan også anbefales. Helt annen sjanger (komedie, britisk) men absolutt noe å få med seg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Hvordan gikk det forresten med han som skulle på ungdomsskoleklassetur? (Det ble diskutert her i tråden for noen uker siden..) Edit: Californication (Utvalgte scener) Coupling (UK) Se filmen hos Youtube Endret 15. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Var kanskje ikke en veeeeelidg god ide å gå amok på 10.2% ølen som stod i kjøleskapet når jeg setter kursen mot Steinkjer om..... ehm.... Bare å skrive noenlunde riktig på et laptoptastatur en en utfordring nå.... ehm.... 7 timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Iceman, jeg setter kursen dit om 8,5 timer, men skal opp 8 for å klippe meg og diverse pikkpakk. Så sitter jeg her og tenker på ny tattis Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Endelig funker Ubuntuen min! Men selvfølgelig funker ikke aMSN da.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 nettby... hvem har ikke det nå om dagen? Jeg har ikke. Ich hast nicht. God morgen kafeen. Svart er slankende, ikke sant? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 God morgen. Jeg er trøtt, vil ikke være det på en fredag Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tror jeg må ha kommet inn i en stim med god søvn. Er ikke trøtt om morgenen lenger, til tross for at jeg legger meg senere enn jeg pleier. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) har ikke sovet enda jeg "/ edit: dobbel setning Endret 15. august 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Nettby er noe jævla horeri der folk bare prøver å samle på seg flest mulig "venner", går rundt og snakker om at de har 200 "venner" på nettby, og sitter og klikker inn på sida til pene 16-årige damer med kjempepupper og sier "Oj du var jo peeen tihi" hele dagen. Samme med facebook egentlig. Bare mer irriterende med annoying popups. Scenario: *møte på en venn av en venn* Han: Harru nettby eller? NEI! Han: Harru facebook da? NEI! Det "beste" er jo når dine såkalte venninner begynner å bli sjalu fordi de ser du har vært inne på profilen til noen andre de ikke kjenner, og begynner å spørre deg ut. Endret 15. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nettby er noe jævla horeri der folk bare prøver å samle på seg flest mulig "venner", går rundt og snakker om at de har 200 "venner" på nettby Uffa, har du ikke venner du da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Klarer meg ypperlig med real life venner. Ikke liksom-venner på nettet. Som en vis mann sa det engang: "Just because we're all on the internets doesn't mean we have to be friends" Endret 15. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Santsant. Mange som legger til i hytt og gevær. Godtar dem aldri jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Pepsi, mener du fortsatt at jeg passer best med upper snakebites / angelbites? edit: Nettby er noe jævla horeri der folk bare prøver å samle på seg flest mulig "venner", går rundt og snakker om at de har 200 "venner" på nettby, og sitter og klikker inn på sida til pene 16-årige damer med kjempepupper og sier "Oj du var jo peeen tihi" hele dagen. Er det noe galt også? :O Endret 15. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Maskinen restartet seg selv pga av windows update Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Pepsi, mener du fortsatt at jeg passer best med upper snakebites / angelbites? Har jeg ment det?^^ Nei tror egentlig ikke du passer det nei Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Var kanskje ikke en veeeeelidg god ide å gå amok på 10.2% ølen som stod i kjøleskapet når jeg setter kursen mot Steinkjer om..... ehm.... Bare å skrive noenlunde riktig på et laptoptastatur en en utfordring nå.... ehm.... 7 timer Hvilken øl var det du hadde i kjøleskapet da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Pepsi, mener du fortsatt at jeg passer best med upper snakebites / angelbites? Har jeg ment det?^^ Nei tror egentlig ikke du passer det nei På side 371 elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg