Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Flabba, sånn er søss. Det er veldig pes Hu blir kalt hore og løs og sånn. Ikke gøy : < Litt gøy at dere begge heter Hanna ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Flabba, sånn er søss.Det er veldig pes Hu blir kalt hore og løs og sånn. Ikke gøy : < Litt gøy at dere begge heter Hanna ^^ min søster er å det:P det er gøy. ooooh vi Hanna'r er kulest:P gud jeg hater det navnet:P Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hanna er ikke så ille. Hanne, derimot. Jeg har vært borti for mange idioter ved det navnet. Rykninger i øyet? Har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hanna er ikke så ille. Hanne, derimot. Jeg har vært borti for mange idioter ved det navnet. Rykninger i øyet? Har jeg aldri opplevd. jeg hater mitt navn. Hanna... æsj høres ut som noe man vil si etter man har kasta opp:P det er drit ekkelt:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg liker både Hanna og Hanne. Dog, jeg syns Hege er et flottere navn. Akkurat som Ida. Aller best liker jeg dog Aurora, Bethisaleth, Ronja og Victoria. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ida er et flott navn. Og Birgitte. Og Silje. Og Maria. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Maria er ikke så ille. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg liker både Hanna og Hanne.Dog, jeg syns Hege er et flottere navn. Akkurat som Ida. Aller best liker jeg dog Aurora, Bethisaleth, Ronja og Victoria. Bethisaleth høres ut som polskhore, men ok:P hater hege Maria er ikke så ille. min horesøster heter maria:P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hanna er ikke så ille. Hanne, derimot. Jeg har vært borti for mange idioter ved det navnet. Rykninger i øyet? Har jeg aldri opplevd. jeg hater mitt navn. Hanna... æsj høres ut som noe man vil si etter man har kasta opp:P det er drit ekkelt:P Jeg veit!! Såklart mente jeg ikke det Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hanna er ikke så ille. Hanne, derimot. Jeg har vært borti for mange idioter ved det navnet. Rykninger i øyet? Har jeg aldri opplevd. jeg hater mitt navn. Hanna... æsj høres ut som noe man vil si etter man har kasta opp:P det er drit ekkelt:P Jeg veit!! Såklart mente jeg ikke det hihihihihi... men ja jeg synes det:P Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 horesøster? hvor hu bor hen da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 horesøster? hvor hu bor hen da? mhm horelillesøster. hun bor her... med meg:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 kult ikke så kult for oss som bort med henne, men joda:P Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Næmmen, en 94! At på til med fullt navn i profilen. Endret 15. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 de er vel ikke meg du menner? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nei.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Selvfølgelig gjør han det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Og fra Ålesund, ikke verst ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det kalles vel ikke mobbing med mindre det har gått over lang tid - ifølge min hukommelse er dette første gang jeg har møtt på deg Men nå er jo jeg kjent for å være ustabil da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg