Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 som hva da? Deg hihihi jaja da har jeg hørt det å Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jøss. Det så deilig ut, men jeg bemerker meg at kjøkkenet og selve prosessen mot det ferdige resultatet tilsynelatende fremtoner seg like strømlinjeformet som når jeg selv skal diske opp med noe av den mer seriøse sorten. Selv ender jeg alltid opp med 2-3 ganger mer oppvask enn strengt talt nødvendig.. Forresten, hvor mange var dere som deltok på dette gildet? Med vel et kilo smågodt og 2,5 kilo flatbiff og sikkert like mye fløtegratinerte poteter burde det bli rimelig god stemning kan jeg tro. Vi var 4 personer totalt...Alt og alt og alt for mye mat. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vi var 4 personer totalt...Alt og alt og alt for mye mat.Hehe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Og hvorfor sendte du ikke maten til meg?? Hadde du sendt med superpost, hadde jeg vært mett nå ! nemlig. god natt folkens! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hihihi jaja da har jeg hørt det å Well, at least i gave it a shot. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hihihi jaja da har jeg hørt det å Well, at least i gave it a shot. men takk... hyggelig å høre:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Mat, peh. Åt for 5 timer siden. Holder i massevis. Regner ikke med å spise igjen før rundt halv to i morra Jeg har Urge og endelig funnet Bluetooth-headsettet mitt og sitter og leker meg for full guffe og tester ting og tang. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 aaaah rykkninger i øyet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Leamus? Det er så jævlig det ... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 verden er gal forøvrig, sykkelturen solsiden - fossegrenda i fylla kan annbefales. tok 35min elns gøy med oppoverbakke siste kilometeren Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Leamus?Det er så jævlig det ... mhm... faen nå flytta det seg til andre øye å... dette er det ekkleste:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 verden er gal forøvrig, sykkelturen solsiden - fossegrenda i fylla kan annbefales. tok 35min elns gøy med oppoverbakke siste kilometeren Ha ha ha, huff, jævlig tur Litt som å springe fra Nova og til et hus som lå i en bakke ovenfor Ladejarlen VGS i pissregn med sting og faenskap og uten kondis. Tok meg 30 minutter, masse ulovlig kryssing av ting og tang og gjerdeklatring Leamus?Det er så jævlig det ... mhm... faen nå flytta det seg til andre øye å... dette er det ekkleste:P Enig. Jeg hater å ha det >< Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 vet de flabba, hadde rykninger i ene øyet mitt i går. temelig ekkelt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Synes leamus er gøy jeg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 vet de flabba, hadde rykninger i ene øyet mitt i går. temelig ekkelt! ja. jeg synes det er gruelig ekkelt. Synes leamus er gøy jeg. luremus er morsomere:P Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hmm, gidder jeg å sove nå da? sprit Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 luremus er morsomere:P Luremus er definitivt ikke noe gøy. Sånt holder man seg unna av erfaring. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 nei, natta. skal stå opp før sju og lese både ex.phil og mekanisk fysikk. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 luremus er morsomere:P Luremus er definitivt ikke noe gøy. Sånt holder man seg unna av erfaring. awww.. jeg synes de er morsomme.. spess når de ikke helt selv ser at de er det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg