Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Satan. Har 10 min å rydde romme på ellers tar modern nettet . Haha, småunger azz Hvor gammel er han? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det høres bra ut, Hylo. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det høres bra ut, Hylo. Kjekt. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 i know.. life is unfair Vi sender bilder oss i mellom, så gir vi faen i alle andre. Jippi! til dere andre. Dere vet ikke hva dere går glipp av! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 i know.. life is unfair Vi sender bilder oss i mellom, så gir vi faen i alle andre. ...I sense a trap. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Dere vet ikke hva dere går glipp av! Hva går de egentlig glipp av? Eplefe: I sense to traps. Endret 13. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var namme kake i bursdagsselskap Men litt trist også, siden vi nettopp fikk melding om at oldemor er døende :/ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var namme kake i bursdagsselskap Men litt trist også, siden vi nettopp fikk melding om at oldemor er døende :/ uff da.. men.. litt av en sammenheng å fortelle dette i da Lenke til kommentar
GeO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Satan. Har 10 min å rydde romme på ellers tar modern nettet . Ganske brutal trussel, da. Foreldre kan være en pain in the ass noen ganger, altså. Trikset er selvsagt å flytte ut, men selv DA slipper man ikke alltid unna, fant jeg ut i dag. I går kveld var jeg på englefest (fest for dem som har stått i baren på kjelleren til linjeforeningen vår i høst). Stikkord er hundre kroner i inngang, og fri bar. Resultatet er en rimelig elendig form i dag, og selvsagt melder foreldrene mine sin ankomst på ettermiddagen. På toppen av det hele ville de ha meg med ut og spise et sted. Argh. Fikk snakket meg ut av dét, da. Nettopp ferdig med dagens første (vellykkede forsøk på et) måltid nå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Satan. Har 10 min å rydde romme på ellers tar modern nettet . Haha, småunger azz Hvor gammel er han? Snart gammel nok til å ha sex med 40 åringer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg sendte deg bilde av meg nå Lise04! Sjekk postkassa! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var namme kake i bursdagsselskap Men litt trist også, siden vi nettopp fikk melding om at oldemor er døende :/ uff da.. men.. litt av en sammenheng å fortelle dette i da Ja, men det var bare helt tilfeldig at vi fikk melding om det nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Bilde av hva da?! OPPDATER MEG! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det var namme kake i bursdagsselskap Men litt trist også, siden vi nettopp fikk melding om at oldemor er døende :/ uff da.. men.. litt av en sammenheng å fortelle dette i da Ja, men det var bare helt tilfeldig at vi fikk melding om det nå. Men du velger å sitte i forumet? Knewt: Nakenbilder av søsteren til pasient, som BTW er HAHHWT! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var namme kake i bursdagsselskap Men litt trist også, siden vi nettopp fikk melding om at oldemor er døende :/ uff da.. men.. litt av en sammenheng å fortelle dette i da Ja, men det var bare helt tilfeldig at vi fikk melding om det nå. Men du velger å sitte i forumet? Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvorfor ta sorgene på forskudd, liksom. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var namme kake i bursdagsselskap Men litt trist også, siden vi nettopp fikk melding om at oldemor er døende :/ uff da.. men.. litt av en sammenheng å fortelle dette i da Ja, men det var bare helt tilfeldig at vi fikk melding om det nå. Men du velger å sitte i forumet? Hva ville du gjort? Evt vært med familien? Er sikkert noen som trenger trøst. Sikkert snobjorn også, hva vet jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, men det var bare helt tilfeldig at vi fikk melding om det nå. Samme som med farmor her, det. Vondti hjertet og lagt inn på sykehus. Fikk høre det for timer siden. Og jeg skal på sjøen imorgen... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Oldemor bor i Nordnorge da, så det er ikke stort annet å gjøre, dessverre :/ Bestforeldrene mine, reiser nordover nå, vi andre kommer vel etter når begravelsen skal være :/ Vi har vært samlet hele familien nå da, og nå dro besteforeldrene mine, så da oppløste selskapet seg... Endret 13. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 @ Rasch: Picture was HOT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg