Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hva er det? Alle folkehøgskoler er vel internat, har ikke hørt noen klager på det. håper det blir ok. hørt skrekkhistorier om folk som kommer med helt gale folk på rom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kjøkkensjef b|real? Regner med tilbehøret befant seg utenfor bildet? Eller har du slik en luksus at du kan gasse deg med rikelige stykker med rent kjøtt uten tilbehør..? http://b-real.gotdns.org/img/priv/mat/Biff/ Regningen ser du her : http://b-real.gotdns.org/img/priv/mat/IMG_0270%5B1%5D.jpg ...så..jah..men faen så mett jeg er. Så skal jeg på fjellet i morgen tidlig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tss, det skal grilles.. GRILLES Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Flatbiff er så sinnsykt godt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Får jeg spørre hvordan du behandler soppen biril? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) aaah biff jeg er super god på å steke biff... det og laks er det jeg er god på nå ble jeg sulten Endret 14. august 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ååå, kan dere slutte å snakke om biff? Jeg blir så sinnsyk sulten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er ikke sulten. Selv om jeg har spist minimalt i dag. oO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tss, det skal grilles.. GRILLES Skal grille den siste i morgen. Kanskje jeg tar med den minigrilltingen på fjellet. Uh.. Flatbiff er så sinnsykt godt MMFår jeg spørre hvordan du behandler soppen biril?Steiker den med hvitløk og mye smør, lav varm..men litt fresing. Ikke turt å bevege meg ut på flambering av soppen, en får se.. Ååå, kan dere slutte å snakke om biff? Jeg blir så sinnsyk sulten. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er ikke sulten. Selv om jeg har spist minimalt i dag. oO jeg er super sulten. men har en Wonka Bar her som jeg vurderer å spise. Den ser så god ut. Men hvis den er god er den kanskje bedre å spare til jeg virkelig vil ha den:P Jeg vet ikke. Nå ble jeg usikker. Faen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 B-real gjorde slik at 80% av kaféen måtte hente mat. Inkludert meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 henta meg mat, men greier ikke såpise pga tannlegen i dag:P jippi. jeg kan sitte å se på maten:P Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke lyst på mat. Men det er masse annet jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har lyst på mat. Men jeg er for lat til å gå og lage meg noe. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke lyst på mat. Men det er masse annet jeg har lyst på. som hva da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kvinnelig kjønnsorgan.. tull Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 som hva da? Tja, jenter, sex, hardware, software, kamerautstyr, bøker. Alt mulig rart. Men ikke mat. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kvinnelig kjønnsorgan.. tull aaaaaaaaha... flott da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kjøkkensjef b|real? Regner med tilbehøret befant seg utenfor bildet? Eller har du slik en luksus at du kan gasse deg med rikelige stykker med rent kjøtt uten tilbehør..? http://b-real.gotdns.org/img/priv/mat/Biff/ Regningen ser du her : http://b-real.gotdns.org/img/priv/mat/IMG_0270%5B1%5D.jpg ...så..jah..men faen så mett jeg er. Så skal jeg på fjellet i morgen tidlig. Jøss. Det så deilig ut, men jeg bemerker meg at kjøkkenet og selve prosessen mot det ferdige resultatet tilsynelatende fremtoner seg like strømlinjeformet som når jeg selv skal diske opp med noe av den mer seriøse sorten. Selv ender jeg alltid opp med 2-3 ganger mer oppvask enn strengt talt nødvendig.. Forresten, hvor mange var dere som deltok på dette gildet? Med vel et kilo smågodt og 2,5 kilo flatbiff og sikkert like mye fløtegratinerte poteter burde det bli rimelig god stemning kan jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg