Eplefe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Mahaha, enkelte rykter utvikler seg så forferdelig episk når fjæren blir til fem høns. 8D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er ikke det alltid litt "rotete her akkurat nå"? I like måte sies på dansk, men skrives på norsk. Ikke alltid, men litt for ofte. Det var det jeg trodde faktisk, takk for bekreftelsen. Hvilke rykter er det som har blitt til høns nå da Eple? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 En som er blitt mer seksuell selvsikker har blitt til at hun ble fingra og runka en, men de kunne ikke ha sex fordi hun hadde mensen. Og han fingret henne, ja... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bah. Mødre. Her hadde jeg funnet frem alt jeg skulle ha med, siden hybel og kjøkken er ferdigmøblert. Så kommer hu drassende med alskens ting og plutselig har jeg tusen esker og en stol. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Flytt til øy-samfunn, der finnes det ikke løse enkle fjær, bare hønsefarmer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ooh, du snakker om Hitra? Evt. flytt til et sted med 10 faste innbyggere og 5-6 sladrekjerringer som sitter på butikken og prater om alt og alle og får med seg ting før du har gjort de og utbasunerer de til helvete Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja Hitra, jungeltelegrafen til Tarzan kan faen meg gå og legge seg. Fra nuss til sex-orgie på taket av kjøpesenteret. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Og han fingret henne, ja... Poenget er? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 No point? Åh, jeg er tom for esker og må fortsatt pakke ned en skurebørste, masse telys, andre lys, vaffeljern og mixmaster Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg fikk et rykte på meg i gammelbygda etter en klassefest. Jeg ble observert spyende ute på verandaen, det er nå greit. Men historiene som dukka opp sånn en uke etterpå var helt sinssyke..da hadde jeg visstnok blitt tvunget ned på gulvet og folk hadde tømt sprit i munnen min med trakt. Jadaaa..var dette mamma fikk høre såklart hos en av sine slarve-venninner Endret 14. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har mange hyggelige rykter på meg selv. At jeg er pedofil, at jeg er hebefil og koser meg med bilder av småttiser, bruker kokain, stripper og wanker på cam for småjenter, blotter meg for småjenter, forelska i den og den jenta, at jeg er satanist og herja ei kirke på andre sida av fjorden med latinske beskjeder skrevet med geiteblod og slakta lam og gudene vet hva Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg kan ikke se hvordan noe av det der skulle kunne betegnes som usant Smurfen. :kose: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Nikka: foreslår du prøver ut dette på din vakre nabo. Den fantastiske Knock and don't run-gaggen (m/ skjult kamera). Sjekk ut hu siste Endret 14. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 kjekk prank må være de da. du få prøve de på hu nikka Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nikka: foreslår du prøver ut dette på din vakre nabo. Den fantastiske Knock and don't run-gaggen (m/ skjult kamera). Sjekk ut hu siste Heh, den med burgerkasting var jo helt genial. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg kan ikke se hvordan noe av det der skulle kunne betegnes som usant Smurfen. :kose: Ha ha, jeg kan gå for rykte om satanisme og stripping på cam (det har jeg faktisk gjort, men det var via en sånn funky pay-tjeneste på nettet, tjente meg noen dollar i løpet av en kveld. Gudene vet hvem som hadde interesse av å se det ) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gudene vet hvem som hadde interesse av å se det ) Noen i familien. Priceless å ta opp sånt og vise på en passende anledning Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ha ha, tror det var ei tysk side, så jeg har alltid gått ut fra at det satt gamle pølsetyskere og så på Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Melding til zaroos: Quizen din , http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=39650 Har feil alternativ på iron man spørsmålet. Han heter vel Tony stark, og ikke tommy XD Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Ha ha, jeg kan gå for rykte om satanisme og stripping på cam (det har jeg faktisk gjort, men det var via en sånn funky pay-tjeneste på nettet, tjente meg noen dollar i løpet av en kveld. Gudene vet hvem som hadde interesse av å se det ) Tjente du godt?! Kanskje det er en flott biinntekt. Hvem vet, jeg er ikke interessert i gutter, men det er jo forskjellige preferanser her i verden. Nikka: foreslår du prøver ut dette på din vakre nabo. Haha ... Kanskje det er en god ide. Bare for å se hvordan hun reagerer. Bare stille meg opp å smile. Ikke si noe, men bare smil. Hoho, kunne vært litt moro. Hun siste der klikka jo mentalt. "I'M GONNA PUNCH YOUR FACE IN!!!!!1111ONEONEONE" Red.: Det er jo feil på siste oppgaven også, det er jo helt klart Catwoman som er mest fullkommen da. Endret 14. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg