Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk et rykte på meg i gammelbygda etter en klassefest. Jeg ble observert spyende ute på verandaen, det er nå greit. Men historiene som dukka opp sånn en uke etterpå var helt sinssyke..da hadde jeg visstnok blitt tvunget ned på gulvet og folk hadde tømt sprit i munnen min med trakt. Jadaaa..var dette mamma fikk høre såklart hos en av sine slarve-venninner :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har mange hyggelige rykter på meg selv.

At jeg er pedofil, at jeg er hebefil og koser meg med bilder av småttiser, bruker kokain, stripper og wanker på cam for småjenter, blotter meg for småjenter, forelska i den og den jenta, at jeg er satanist og herja ei kirke på andre sida av fjorden med latinske beskjeder skrevet med geiteblod og slakta lam og gudene vet hva :p

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se hvordan noe av det der skulle kunne betegnes som usant Smurfen. :kose:

Ha ha, jeg kan gå for rykte om satanisme og stripping på cam (det har jeg faktisk gjort, men det var via en sånn funky pay-tjeneste på nettet, tjente meg noen dollar i løpet av en kveld. Gudene vet hvem som hadde interesse av å se det :p)

Lenke til kommentar
Ha ha, jeg kan gå for rykte om satanisme og stripping på cam (det har jeg faktisk gjort, men det var via en sånn funky pay-tjeneste på nettet, tjente meg noen dollar i løpet av en kveld. Gudene vet hvem som hadde interesse av å se det :p)

 

Tjente du godt?! Kanskje det er en flott biinntekt. Hvem vet, jeg er ikke interessert i gutter, men det er jo forskjellige preferanser her i verden.

 

Nikka: foreslår du prøver ut dette på din vakre nabo.

 

Haha ... Kanskje det er en god ide. Bare for å se hvordan hun reagerer. :) Bare stille meg opp å smile. Ikke si noe, men bare smil. Hoho, kunne vært litt moro. :D

 

Hun siste der klikka jo mentalt. "I'M GONNA PUNCH YOUR FACE IN!!!!!1111ONEONEONE"

 

Red.: Det er jo feil på siste oppgaven også, det er jo helt klart Catwoman som er mest fullkommen da. :roll:

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...