Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Ok, ketchup på KAKE? WTF?

 

Noen som tilfeldigvis har noen gode ideer til hvordan man smugler en person med seg inn på et nattog?

Snik han med deg i ein ryggsekk.

Det høres litt ubehagelig ut, men det er vel eneste mulighet. Så kan jeg heller gjemme han under teppet etterpå. :p

 

@fiskegrateng: Mye makaroni er en uting.

1) NEI! NOMNOM!

 

2) Noen som tilfeldigvis har noen gode ideer til hvordan man smugler en person med seg inn på et nattog?

1) Findus fransk fiskegrateng :D

 

2) Legg dem på taket

1) Aldri hørt om :hmm:

 

2) Kan kanskje bli litt kaldt utover natta? Får ta å gi bort NSB-teppet da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Er det ikke ulovlig å diskutere hvordan man på best mulig måte kan utføre ulovlige handlinger? Iallefall så er det vel ikke lov å diskutere slike ting på forumet? :hmm:

Hysj, ikke si det til noen! :ermm:

 

Saken er at ungen ikke liker mat. I det hele tatt.

Men han liker ketchup, så foreldrene lar ham spise mat med masse ketchup på så han bare kjenner ketchup-smaken, for at han skal få i seg næring.

Må være jævlig kjipt da, husker jeg var jævlig kresen når jeg var liten (er det nå og, men var mye værre før).

Lenke til kommentar

Æsj, fisk :p

Fiskeboller er bare godt når de gratineres med ost og man har i masse hvitsaus med enda mer karri, samt masse poteter :D

 

 

Ang. smugle med folk på nattoget.

Kjøp en veldig stor bag, en sånn som glatt kan ta en unge som ligger strekt ut eller en større person i fosterstilling.

Det funker å ligge i.

Lenke til kommentar

Ammagad! En av de nye naboene banka akkurat på her. Det skal sies at jeg ble litt satt ut, for idet jeg åpnet døra, tittet det en fantastisk søt jente inn. Hvis engler finnes så må hun være en. :) Fint navn hadde hun også. Hun lurte faktisk på om jeg hadde banka på hos henne, noe jeg ikke hadde gjort, men det blir litt lyd i dørene her når man går i døra ut.

Lenke til kommentar
Ang nattog, så kan du ta med personen inn og late som om personen skal ut før toget kjører, og når konduktøren ikke ser på - låser personen seg inn på dassen og blir der hele veien.

De sjekker da dassen i løpet av turen? I alle fall om det kommer klage på at dassen hele tiden er opptatt.

 

Godt mulig. Aner ikke hva som er rutinene til NSB.

Lenke til kommentar
Ammagad! En av de nye naboene banka akkurat på her. Det skal sies at jeg ble litt satt ut, for idet jeg åpnet døra, tittet det en fantastisk søt jente inn. Hvis engler finnes så må hun være en. :) Fint navn hadde hun også. Hun lurte faktisk på om jeg hadde banka på hos henne, noe jeg ikke hadde gjort, men det blir litt lyd i dørene her når man går i døra ut.

Nice!

 

Satser på at minst en av de nye naboene blir ei skikkelig søt jente.

(alltid greit å ha noe pent å se på om morgenen)

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Ammagad! En av de nye naboene banka akkurat på her. Det skal sies at jeg ble litt satt ut, for idet jeg åpnet døra, tittet det en fantastisk søt jente inn. Hvis engler finnes så må hun være en. :) Fint navn hadde hun også. Hun lurte faktisk på om jeg hadde banka på hos henne, noe jeg ikke hadde gjort, men det blir litt lyd i dørene her når man går i døra ut.

And you didn't invite her over for a cup of coffee? You stupid son of a bitch ...

Lenke til kommentar
And you didn't invite her over for a cup of coffee? You stupid son of a bitch ...

 

Det er bare det at det er litt rotete her akkurat nå, hvis ikke så hadde jeg lett spurt om hun ville blitt med inn. :) Hun var sinnsykt søt, det er sikkert. Så blid også! Jeg sto med hende fulle av Sudokublad, blyant, lighter og nøkler. Så jeg tenkte liksom ikke på å hilse, men hun rakte frem hånda og dro verdens peneste smil! Whoo!

 

Å faen! Nå vet jeg hvorfor hun trodde at jeg hadde banka på! Jeg mista ligtheren i det jeg plukka nøklene opp fra lomma! :)

 

Til slutt sa hun at det var hyggelig å hilse på meg, alt jeg klarte å svare var ett teit: "I like måte". (faen, hvordan skrives det egentlig?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...