Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Woohoo! Ny stol Nå, om jeg bare får Knoppix til å virke, blir dagen bra ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fiskegrateng skal spises med poteter, masse smeltet smør og salt på toppen. (havsalt ofc) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er noe dritt, den tar jo hundre år i ovnen. Jeg er sulten nå jeg, men den trenger minst 10 minutter til!!! Jeg blir sprø! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skal vel det, men de dagene jeg lager grateng er jeg for lat til å lage poteter. Ja, det er vel litt det som er tingen med fiskegrateng. Du bør begynne å lage før du blir sulten... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Kjipt med sånn mat når man er vant med 5 minutter i mikroen ja..sitte og vente i 50 minutter på en lasagne er jo ulidelig. Men frossen fiskegrateng i mikro er ikke å anbefale. Alt vannet som kommer fra isen blir bare liggende og trekke inn i maten, så det bare blir en gjørme. Mens i ordentlig ovn fordamper vannet. Pluss du får den gode skorpa og. Endret 14. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skal vel det, men de dagene jeg lager grateng er jeg for lat til å lage poteter. Ja, det er vel litt det som er tingen med fiskegrateng. Du bør begynne å lage før du blir sulten... Men ketchup er og blir feil, mann! Ketchup passer ikke til alt. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Men ketchup er og blir feil, mann!Ketchup passer ikke til alt. Gjør ikke det, men jeg synes da det er godt med fiskegrateng Iallefall Heinz sin. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg bruker egentlig å lage meg skikkelig mat, men i dag så sovna jeg på bussen når det var igjen 5 minutter før jeg var hjemme, bråvåkna og rakk så vidt å komme meg av bussen. Derfor gidder jeg ikke å svette over komfyren akkurat. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Du er kul. VG2. Vet. Bare vent, når du får to drittlærere i fysikk og matte (som er fag jeg egentlig liker) da skjønner du hvor ille skolen kan være. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 A-jay: Ketchup kan kun brukast til toast, pølser og poteter, men til fisk?? Er du gal mann? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bare vent, når du får to drittlærere i fysikk og matte (som er fag jeg egentlig liker) da skjønner du hvor ille skolen kan være. Jeg vet hvilke lærere jeg får i matte og fysikk. Liker begge to. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bare vent, når du får to drittlærere i fysikk og matte (som er fag jeg egentlig liker) da skjønner du hvor ille skolen kan være. Jeg vet hvilke lærere jeg får i matte og fysikk. Liker begge to. SÅ BRA FOR DEG DA! Jeg har drittlærere der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bare vent, når du får to drittlærere i fysikk og matte (som er fag jeg egentlig liker) da skjønner du hvor ille skolen kan være. Jeg vet hvilke lærere jeg får i matte og fysikk. Liker begge to. SÅ BRA FOR DEG DA! Jeg har drittlærere der. Eid lizzm! @fiskegrateng: Mye makaroni er en uting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skal vel det, men de dagene jeg lager grateng er jeg for lat til å lage poteter. Ja, det er vel litt det som er tingen med fiskegrateng. Du bør begynne å lage før du blir sulten... Men ketchup er og blir feil, mann! Ketchup passer ikke til alt. Ha ha, prøv å si det til tremenningen min på 4-5 år. Han spiser ikke mat om det ikke er dugelig med ketchup på. Boller, kaker, is, brødskiver, random middagsmat etc. Hmm. Jeg savner mattelæreren min. Hun var koz Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ketchup duger best på pølser og grandis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 @fiskegrateng: Mye makaroni er en uting. NEI! NOMNOM! Skal vel det, men de dagene jeg lager grateng er jeg for lat til å lage poteter. Ja, det er vel litt det som er tingen med fiskegrateng. Du bør begynne å lage før du blir sulten... Men ketchup er og blir feil, mann! Ketchup passer ikke til alt. Ha ha, prøv å si det til tremenningen min på 4-5 år. Han spiser ikke mat om det ikke er dugelig med ketchup på. Boller, kaker, is, brødskiver, random middagsmat etc. Ok, ketchup på KAKE? WTF? Noen som tilfeldigvis har noen gode ideer til hvordan man smugler en person med seg inn på et nattog? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hvis min hypotetiske unge hadde hatt ketchup på kake, så hadde ungen sluppet å spise kaker. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ok, ketchup på KAKE? WTF? Noen som tilfeldigvis har noen gode ideer til hvordan man smugler en person med seg inn på et nattog? Snik han med deg i ein ryggsekk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 @fiskegrateng: Mye makaroni er en uting. 1) NEI! NOMNOM! 2) Noen som tilfeldigvis har noen gode ideer til hvordan man smugler en person med seg inn på et nattog? 1) Findus fransk fiskegrateng 2) Legg dem på taket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg