Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skrev: Hva sa nav?

 

Jeg tenkte å være morsom med å komme med ett rim. :)

Sorry jeg tok den virkelig ikke :p

 

Det er det eg ikkje veit heilt. Altså, eg bruker mobilen til vekkjerklokke. Så eg veit eg hadde den i går morgon. Og eg pleier alltid å ta den med på jobb. Eg merka at eg ikkje hadde den då eg køyrde scooter heim frå jobb om kvelden. Tenkte den låg på jobben, men gidda ikkje reise tilbake. Men når eg kom her idag fann eg den ikkje :cry:

 

Prøvde også å ringe til den. Fekk ein og ein halv summetone, så trur eg mobilen slokna. Var lite batteri.

Jeg skal ha meg en telefon med GPS så jeg kan SE hvor telefonen er. Har også planer om å kjøpe gps-dippedutt til nøklene mine og pengeboka så jeg hele tiden kan finne de på no-time.

Der har du ting for tek.no og skrive om! *notere i bakhodet*

Lenke til kommentar
Det suger. Du finner den nok, den ligger sikkert under senga eller noe slikt. :) Jeg fant min mobil der en dag.

Ja, typisk at den ligg på den mest åpenbare plassen, men den plassen du ikkje har leita på :p

 

Er på jobb no, og her ligg den ikkje, har gått gjennom heile kontoret fleire gongar. Får satse på den ligg heime.

 

Korleis går det med 21 Nika?

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en telefon med GPS så jeg kan SE hvor telefonen er. Har også planer om å kjøpe gps-dippedutt til nøklene mine og pengeboka så jeg hele tiden kan finne de på no-time.

Der har du ting for tek.no og skrive om! *notere i bakhodet*

Er de nøye nok til at du greier å finne det om den er under kommoden da?

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte det, fordi de andre dagene har jeg lagt meg 6 og stått opp i 11-tida. I går la jeg meg 2 og sto opp rundt 12, noe som tilsvarer 5 timer mer søvn, dobbelt så mye. Burda da faen meg ikke være trøttere av dobbelt opp med søvn!!! :angry:
For mye søvn er verre for kroppen enn for lite på sånn trøtthetsskala.
Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en telefon med GPS så jeg kan SE hvor telefonen er. Har også planer om å kjøpe gps-dippedutt til nøklene mine og pengeboka så jeg hele tiden kan finne de på no-time.

Der har du ting for tek.no og skrive om! *notere i bakhodet*

Er de nøye nok til at du greier å finne det om den er under kommoden da?

Vet ikke, må vel gå an å finne ut ^_^

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en telefon med GPS så jeg kan SE hvor telefonen er. Har også planer om å kjøpe gps-dippedutt til nøklene mine og pengeboka så jeg hele tiden kan finne de på no-time.

Der har du ting for tek.no og skrive om! *notere i bakhodet*

Er de nøye nok til at du greier å finne det om den er under kommoden da?

Jeg tviler, nøyaktigheten ligger vel på noen meter? Dessuten krever GPS såpass mye strøm at hvis en dippedutt eller telefon skal sende ut data om hvor den befinner seg til enhver tid må de lades to ganger til dagen..
Lenke til kommentar
Kan ikke fatte det, fordi de andre dagene har jeg lagt meg 6 og stått opp i 11-tida. I går la jeg meg 2 og sto opp rundt 12, noe som tilsvarer 5 timer mer søvn, dobbelt så mye. Burda da faen meg ikke være trøttere av dobbelt opp med søvn!!! :angry:

Er vel akkurat derfor. Om du sover for lenge blir du enda trøttere enn om du sover for lite.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...