Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Holy crap. Må vel være det lengste innlegget jeg har sett noen gang i denne tråden. jeg er bedøva i hele tryne. har sånn henge øye tilåmed. er ikke greier. faen til bedøvelse er kult:Pser ut som jeg har hatt slag:P Folk så rar på meg når jeg var på butikken for å kjøpe melon:P Hihi, alltid morsomt med bedøvelse mhm. spess når den går litt nedover armen å fy faen til god bedøvelse Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 God formiddag folkens. Nå er jeg stressa, svett og generelt bare litt ekstra sliten. Mye løping hit og dit i dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tard og PepsiCo: Har skrevet litt mer og redigert innlegget litt, men ja, dere skjønner kanskje hvor jeg vil med dette.. Skal opprette en tråd om ikke så lenge og se om jeg kan få mere fornuft utav det der og ikke bare så random så det ble nå. Holy crap. Må vel være det lengste innlegget jeg har sett noen gang i denne tråden. Er en av sjeldenhetene ja, men jeg har en inspirasjonskilde til hjelp så..jah..men langt ble det gitt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tard og PepsiCo: Har skrevet litt mer og redigert innlegget litt, men ja, dere skjønner kanskje hvor jeg vil med dette..Skal opprette en tråd om ikke så lenge og se om jeg kan få mere fornuft utav det der og ikke bare så random så det ble nå. Den store tanntråden? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 biril: tl;dr Jeg er så jævelig leet med tablet-komputer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nei faen heller, den skal da ha et mer originalt navn en som så Jeg er veldig fristet til å formatere pc'en til gamlingen og hive inn ubuntu eller noe slikt til han kommer tilbake. Så skal jeg også ha meg en HTPC-pc som skal stå i stua, TOTALT 18db er max. Andre ting på todolista: Oversikt over turen sørover. Treffet, Nattog til bergen, besøke brodern, comfort, lånt laptop, ordnet laptop? Hus ting, få oversikt over hva jeg har i kjelleren,hva jeg trenger til neste gang jeg skal flytte ut, noe som ikke er så fryktelig lenge til. Ta bilder av det du har og lag tråd om forslag til innrednings-ting. Skal skrape et vindu hos fattern, mitt vindu retteresagt, handle sandpapir En tur innom sparebanken om økonomien, prat med han du var sist innom om forsikring.- Litt selvpleie ting: Fuktighetskrem til ansikte, ansikstsrens og slikt..barberkniv? Ringe å høre om jobb sørpå..adeco, manpower og slikt..flytte.. Software for å bygge/designe et hus, hva trengs, forslag, inspirasjoner.. Minnepinne! over 10GB minst. Øreplugger biril: tl;drJeg vet, jeg vet. Slapp av Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ih. Tilbake fra NAV. Jeg er så LETTA! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Fått noe å drive med? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ih. Tilbake fra NAV. Jeg er så LETTA! Hva sa nav? =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Morn, trøøøøøøøøtt Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Du har gravd din egen grav. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Morn, trøøøøøøøøtt morn:D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Det er vel ikke gjort på noen timer, men jeg fikk en veldig hjelpsom og koselig saksbehandler Nikka: jeg? (: Endret 14. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kan ikke fatte det, fordi de andre dagene har jeg lagt meg 6 og stått opp i 11-tida. I går la jeg meg 2 og sto opp rundt 12, noe som tilsvarer 5 timer mer søvn, dobbelt så mye. Burda da faen meg ikke være trøttere av dobbelt opp med søvn!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Du har gravd din egen grav. Who? Me? De skal faen meg prøve seg å ikke støtte de forslagene en skal komme fram til, det skal jeg faen meg si dere! Det er vel ikke gjort på noen timer, men jeg fikk en veldig hjelpsom og koselig saksbehandler Kan jeg spørre om hva du har fått hjelp til? Hatt ok saksbehandlingstid når du har vært hos NAV? Details! Jeg skal innom den smørja selv og tar gjerne noen gode råd Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hah, første gang jeg var der i dag, så jeg sitter ikke med forbanna mye kunnskap, sånn egentlig Men jeg sendte deg PM. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Du har gravd din egen grav. Who? Me? De skal faen meg prøve seg å ikke støtte de forslagene en skal komme fram til, det skal jeg faen meg si dere! Du skrev: Hva sa nav? Jeg tenkte å være morsom med å komme med ett rim. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Eg har mista mobilen min. Det er surt. Hei forresten Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Eg har mista mobilen min. Det er surt. Hei forresten Det er surt. Hvor har du mista den? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er surt. Hvor har du mista den? Det er det eg ikkje veit heilt. Altså, eg bruker mobilen til vekkjerklokke. Så eg veit eg hadde den i går morgon. Og eg pleier alltid å ta den med på jobb. Eg merka at eg ikkje hadde den då eg køyrde scooter heim frå jobb om kvelden. Tenkte den låg på jobben, men gidda ikkje reise tilbake. Men når eg kom her idag fann eg den ikkje Prøvde også å ringe til den. Fekk ein og ein halv summetone, så trur eg mobilen slokna. Var lite batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg