Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Lars: verden snurrer å går den. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! Det heter "og"! I might be drunbk but I'm not så drunk that I forget the å/og regel :'( Flabba: BLÆH! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Lars: verden snurrer å går den. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! Det heter "og"! I might be drunbk but I'm not så drunk that I forget the å/og regel :'( Flabba: BLÆH! mhm jeg er blæh nå...=( Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Whyes is thatt? Audioslave er.. !!! .. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Whyes is thatt? Audioslave er.. !!! .. kan fortelle siden jeg, ikke noe jeg vil legge ut om på forum akuratt. din pyramidebryter! *se morsk på* Iknow. hører på nå i love it... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hmm. da kan vi jo diskutere det videre i pramidespillet vårt? ^^ Bare en scene fra den kuleste serien som går nå: Genereation kill: Se filmen hos Youtube Endret 14. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hmm. da kan vi jo diskutere det videre i pramidespillet vårt? ^^ kanskje. er litt... flaut å snakke om trur jeg. i alle fall med deg, men ja. men ja la oss snakke:P ja den jævla pyramiden... du brøyt den=( Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er bare litt byggestans, ikke noe mer! Hmm.. tror vi heller skal ta det over MSN når jeg er ferdig idag. Modder kan se i Pm mappene. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er bare litt byggestans, ikke noe mer! Hmm.. tror vi heller skal ta det over MSN når jeg er ferdig idag. Modder kan se i Pm mappene. hihi... liksom:P du svikter meg heter det:P ok ja kan vell egentlig det. Men jeg må bare unnskylde meg om jeg sier litt rare ting og feil... men jeg og venninde hadde filmkveld med øl å sånn her... så er full:P å da kanskje jeg sier ting litt rart... beklager meg:P woho skal til tannlegen kl 9... faen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ehh.. Kan jeg snakke med deg når du er full uten at det blir pinlig? ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ehh.. Kan jeg snakke med deg når du er full uten at det blir pinlig? ^^ seff:D jeg er ganske så klar i hode... bare kan bli litt skrivefeil... og litt mere rett på sak enn jeg ellers ville vært:P er bare koselig å snakke med deg uansett så.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hehe ja da må du bare holde deg våken noen timer til! Nå skremte vi vist bort hele kafeen her hehe Hva skjer folkens? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hmm. da kan vi jo diskutere det videre i pramidespillet vårt? ^^ Bare en scene fra den kuleste serien som går nå: Genereation kill: Scenen der er bare så ufattelig kos. Glimrende serie. Jeg elsker han sjåføren i hovedbilen..sammen med colbert. Han lirer av seg så ufattelig mye dritt og Colbert svarer så ufattelig bra...trailerthras snakken han hadde i siste episode f.eks Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kan du egentlig bli mer rett på sak enn du allerede er? *lese blogg* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hehe ja da må du bare holde deg våken noen timer til! Nå skremte vi vist bort hele kafeen her hehe Hva skjer folkens? ja:D jeg sitter er for å snakke med deg... og min ene andre venn så ja. jeg er her å venter... herregud så jævlig dum jeg høres ut nå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hahah ja herregud! Ler meg skakk av samtalene de har! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kan du egentlig bli mer rett på sak enn du allerede er? *lese blogg* jaja seff kan jeg det. oooh leser du min blogg? O.o trodde aldri noen gjorde det. fett Hahah ja herregud! Ler meg skakk av samtalene de har! av hvem? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg og B-real snakker om Generation kill. Du vet.. Beste krigsserien etter Band of Brothers. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg og B-real snakker om Generation kill. Du vet.. Beste krigsserien etter Band of Brothers. mhm... kult:D daså. kos deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har også lyst til å kjøpe hus. Faen heller. En kommer til å sitte i gjeld resten av livet uansett, en kan likså godt ha et egent plass å bo! Hvorfor drive å spare på drit resten av livet...Hvordan er boligmarkede sørpå nå for tiden? Noen råd? Jeg har tenkt å flytte på meg. Så fort som over hodet mulig..Jeg kjenner at hvis jeg blir her lengre så gror jeg fast og må begynne å hugge av mine egne røtter x_X Flabba: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hus er noe man gjerne betaler i 30 år på. renta er høy, så du burde se det litt ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg