Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare litt byggestans, ikke noe mer! :p Hmm.. tror vi heller skal ta det over MSN når jeg er ferdig idag. Modder kan se i Pm mappene.

hihi... liksom:P du svikter meg heter det:P

 

ok ja kan vell egentlig det. Men jeg må bare unnskylde meg om jeg sier litt rare ting og feil... men jeg og venninde hadde filmkveld med øl å sånn her... så er full:P å da kanskje jeg sier ting litt rart... beklager meg:P

woho skal til tannlegen kl 9... faen

Lenke til kommentar
Hmm. da kan vi jo diskutere det videre i pramidespillet vårt? ^^

 

 

Bare en scene fra den kuleste serien som går nå: Genereation kill:

Scenen der er bare så ufattelig kos. Glimrende serie. Jeg elsker han sjåføren i hovedbilen..sammen med colbert. Han lirer av seg så ufattelig mye dritt og Colbert svarer så ufattelig bra...trailerthras snakken han hadde i siste episode f.eks :love:
Lenke til kommentar

Jeg har også lyst til å kjøpe hus. Faen heller. En kommer til å sitte i gjeld resten av livet uansett, en kan likså godt ha et egent plass å bo! Hvorfor drive å spare på drit resten av livet...Hvordan er boligmarkede sørpå nå for tiden? Noen råd? Jeg har tenkt å flytte på meg. Så fort som over hodet mulig..Jeg kjenner at hvis jeg blir her lengre så gror jeg fast og må begynne å hugge av mine egne røtter x_X

 

 

Flabba:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...