Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hah. En kompis ringte meg og spurte hvor hen i Trondhjem han fant horer. Han sku ta bilder av de sammen med en gjeng fra skolen Så, jeg aner ikke, hvor finner han horer i Trondhjem? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hah. En kompis ringte meg og spurte hvor hen i Trondhjem han fant horer. Han sku ta bilder av de sammen med en gjeng fra skolen Så, jeg aner ikke, hvor finner han horer i Trondhjem? hvorfor ringte de deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 http://edition.cnn.com/2008/CRIME/08/13/ar...ting/index.html Chairman Bill Gwatney died at 3:59 Wednesday afternoon after a gunman entered his Little Rock office and shot him several times in the upper body, Little Rock Police Lt. Terry Hastings said. Authorities confirmed the news shortly after former President Clinton and Sen. Hillary Rodham Clinton released a statement expressing their condolences. "We are deeply saddened by the news that Bill Gwatney has passed away," the former governor and first lady of Arkansas said. "His leadership and commitment to Arkansas and this country have always inspired us and those who had the opportunity to know him." The shooting suspect, a white male in his fifties, also died Wednesday afternoon after a police chase ended in gunfire, Hastings said. Authorities are working to confirm his identity, but Hastings said there was no indication that he was a former employee. He said police were investigating possible motives, as well as why the suspect went into the Arkansas Baptist State Convention brandishing a gun. CNN affilliates KARK and KTHV identified the gunman as Timothy Dale Johnson, 50, of Searcy, Arkansas. The suspect walked into the downtown headquarters, near the state Capitol building, before noon. The gunman said he was interested in volunteering, said Sam Higginbotham, a 17-year-old volunteer at the headquarters, The Associated Press reported. "That was obviously a lie," Higginbotham said, the AP reported. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ehmm.. IRc? Hvem bruker det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det lurte jeg også på. Jeg er jo fortsatt jomfru og liker ikke horer engang. Dette er noe han vet godt også. Men så igjen, jeg har jo bodd utenfor Trondhjem i 19-20 år og han er fra Stavanger, så han vet i alle fall ikke og venna hans er fra Vestlandet de og, og de visste helle er ikke Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ehmm.. IRc? Hvem bruker det? iiiiiiiiiiiiiiiih heiiiiiiii! <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Finn, en god del ser det ut som. Alltid folk å prate med på kanalene jeg frekventerer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Ehmm.. IRc? Hvem bruker det? iiiiiiiiiiiiiiiih heiiiiiiii! <3 Hei Hanna! Er på jobb jeg nå hehe! Å kjøpe horer er.. *grøss* Sjur: hmm ok, jeg trodde mIRC var helt dødt egentlig Endret 14. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det lurte jeg også på.Jeg er jo fortsatt jomfru og liker ikke horer engang. Dette er noe han vet godt også. Men så igjen, jeg har jo bodd utenfor Trondhjem i 19-20 år og han er fra Stavanger, så han vet i alle fall ikke og venna hans er fra Vestlandet de og, og de visste helle er ikke hm.. så dust gjort. hvis jeg skal ha horer lover jeg å ikke ringe deg. Ehmm.. IRc? Hvem bruker det? iiiiiiiiiiiiiiiih heiiiiiiii! <3 Hei Hanna! Er på jobb jeg nå hehe! Å kjøpe horer er.. *grøss* jeg vet du er det... Håper du skulle hoppe innom her i løpet av natten. *knise* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Å kjøpe horer er.. *grøss* Sjur: hmm ok, jeg trodde mIRC var helt dødt egentlig Minner meg om en på jobb. "Petter hvordan har du gjort det med kvinnfolk i livet ditt? Var der noen spessiell i livet ditt?" "Hah, Kvinnfolk? Nei faen, trængte æ kvinnfolk så kjøpte nu æ di!" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Siste nattevakt nå så har jeg friuke! JACKPOT! 2 stk tannpirkere i en pakke! Idag våknet jeg til en hyggelig melding fra mamma: Du ig Line skal på tur til Berlin når du er Sykemeldt. Dette er bursdagsgaven din i år. Hammerfest - Berlin tur retur. Klem fra Mor og PH! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Sjur: hmm ok, jeg trodde mIRC var helt dødt egentlig IRC! IRC! Ikke mIRC! mIRC er en av mange IRC-klienter! Gud for en irriterende og dessverre vanlig feil. Men jeg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Siste nattevakt nå så har jeg friuke! JACKPOT! 2 stk tannpirkere i en pakke! Idag våknet jeg til en hyggelig melding fra mamma: Du ig Line skal på tur til Berlin når du er Sykemeldt. Dette er bursdagsgaven din i år. Hammerfest - Berlin tur retur. Klem fra Mor og PH! neimen ååååh så koselig mamman din er. Jeg fikk litt vondt innimeg nå så bra:D bæsj når du jobber på natta. For da har jeg deg ikke å snakke med på natta. Er du som er kulingen min liksom så oooh gratulerer med tannpirkere:D <3 Endret 14. august 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Pusur: Herregud, beklager! En kattunge døde sikkert når jeg skrev mIRC og ikke IRc. Flabba: Hels yes! Blir godt å få med seg dagene også! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er det niormalt at verden snurrer så tydelig som den gjør nå? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Flabba: Hels yes! Blir godt å få med seg dagene også! kan jeg skjønne.. hm..,- jaja:/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Flabba: ehh.. var ikke ment sånn altså! Såklart skal jeg snakke mye med deg å! Lars: verden snurrer å går den. Endret 14. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er det niormalt at verden snurrer så tydelig som den gjør nå? Ja, når man er på flaska er det heelt niormalt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Lars: verden snurrer å går den. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! Det heter "og"! I might be drunbk but I'm not så drunk that I forget the å/og regel Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Flabba: ehh.. var ikke ment sånn altså! Såklart skal jeg snakke mye med deg å! mhm. var ikke sånn ment å høres blæ ut, men ja.. samma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg