Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gir stort sett faen om jeg en sjelden gang blir tagga der :p

jeg liker ikek at folk kan se bilder av meg full og le:P greit at jeg er full, men ikke le og pek på meg ofrde når jeg ikke er der for å se det selv.

så ja. Jeg liker ikke taggning av bilder rett og slett:P

Lenke til kommentar
Verre med de som samler på nudes. =D

Eller de som samler på IRL forumbrukere i senga. :p

 

Rekorden jeg har hørt er fem eller seks.

Jeg vil bare minne om en liten post:

Hold skittentøysvasken din unna forumet.

Hei!

Det har seg slik at forumet vårt for mange blir et sted hvor man blir kjent med nye mennesker, forhold og vennskap innledes og man møtes i det virkelige liv. Noen blir til og med kjærester, noen gifter seg og noen får barn sammen. Dette er veldig flott og den sosiale biten er således en positiv ting med vår tjeneste.

 

Men, det hender også at mennesker blir uvenner, kjærligheten kan ta slutt og intrigene kan starte i det virkelige liv. Slikt er ikke akkurat noe nytt, det er en bi-effekt av det hele.

Så om dette finner sted og man blir uvenner, kanskje har lyst til å baksnakke, rotte seg sammen i for å ta noen i frustrasjon eller rett og slett bare ønsker å ta et oppgjør med noen man ikke liker så er forumet ikke stedet for dette. Dette gjelder også ymse, subtile og "interne" kommentarer. Dette gjelder også PM-systemet. PM vil bli vurdert sjekket om det kommer klager.

Dras skittentøysvasken inn på forumet så vil man fort oppdage at tilgangen til forumet fjernes. Vi har sett oss lei av slike barnsligheter. Hold det vekke fra forumet, både vekke fra innlegg (dette gjelder også vage hentydninger) og personlige meldinger. Bruk hodet før man poster, dere står tross alt med en ropert som når ut til hele verden.

 

-Dotten

 

Edit: Det er ikke alle som vil ha privatlivet sitt offentlig for alle og alt så jeg ber dere respektere Dottens ord er dere snill =)

 

 

Moving on...

beers.jpg

Endret av B-Real
Lenke til kommentar
Ah.

Sånn sett.

 

Jeg klarer stort sett å dodge kamera. Hovedsaklig fordi jeg i fylla har pleid å være bak et selv.

Gudene vet hvor mange tusen festbilder jeg har av alskens folk siden 04 :p

 

Kvinnfolk som blir fingra og alt mulig :p

jasså ja? jeg er den som alltid er i midten å danser sånn hore dans og synger drit høyt, mens jeg sjangler og klemmer alle:P så ja jeg er på alle bilder.. å det er hore.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...