Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Å fy faen jeg ble redd nå :O

Henta nettopp den eksterne HDDen min med all musikken hos en kompis etter voers i går, og så plugga jeg'n i og først finner ikke Windows disken.

Så finner den den, uten navn og uten noe betegnelse for om det er noe på den i det hele tatt og jeg klarer ikke å åpne den.

Min første tanke er at jeg nettopp har mista over 47.000 MP3er og føler kroppen gå i sjokk, helt lammet, klarte ikke å tenke og kjente at et hyl av dimensjoner bygde seg opp i halsen mens tårekanalene plutselig overproduserte sin salte væske, men heldigvis, var den bare litt treg i oppstarten og alt kom og var tilbake.

*puste lettet ut*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei kibs. Det er ikke et fett hvordan du ser ut. sendplx?
Bare jeg som får sikle over (bilder av) henne. :tease:

So you liek?

Se nå.. nå ble jeg enda mer nysjerrig.. Skal sende henne en PM.

Han er jo typen min, da. Han har jo ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Dont spread the word. Helvette, får sikkert pm fra en eller annen svett forumbruker som spørr om pix av henne :p

SER DU?! Det har begynt!

ROFL. jeg skulle akkurat til å spørre, men så bare nei.

Kibs: javel? Da tror jeg at jeg lar det ligge.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Røsker tak i noe "gammelt" her, vis overbærenhet. Men språkdiskusjon er litt artig.

Jo, eg skriv like bra nynorsk og bokmål som dykk.

Det er ikke meningen å være frekk eller noe slikt med deg, men når du begynner posten med at du skriver like bra nynorsk og bokmål som alle andre, så må jeg bare.

1. Første setninga er riktig ;)

Jeg tror til og med jeg ville byttet ut "dykk" med "de" jeg, siden jeg oppfatter ordet som subjekt ("eg skriv like bra som de skriv", ikke sant?). ^^

Men pappa sier at sarkasme og ironi, selv i åpenbare settinger er de dummes verste fiende. :wee:

Avanserte former for humor, y'know. :wee:

Faren din er en helt, i likhet med deg selv.

Sånn. Måtte bare skrive dette. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...