Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Wee!! Arbeidsledig i én dag, så ringer de om jobb. Endret 8. januar 2008 av Billy Bob Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lukter så jævlig godt akkurat nå. <3 Jeg elsker nydusjet feelingen. Aaah :wub: Følelsen av helt nye sokker på beina er også tingen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mmmm, sjokolade. Og tilbake til religion. ^^ Noen som har noen gode ideer til sketsjer til russerevyen, forresten? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Wee!! Arbeidsledig i én dag, så ringer de om jobb. Heldig du er da! :-) Hva slags jobb er det snakk om? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Følelsen av helt nye sokker på beina er også tingen. Når jeg blir rik skal jeg kun ha nye sokker. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg blir rik skal jeg kun ha nye sokker. Du skal ha nye sokker, og en mrbjoern under senga di Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare man kan kun gjesteposte så Seksualitet = /b/, amirite? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Følelsen av helt nye sokker på beina er også tingen. Når jeg blir rik skal jeg kun ha nye sokker. Vet om ei som ikke lot guttungen sin bruke sokker han hadde brukt før. Han fikk kun bruke helt nye. Og om det var krise så kokte hun dem eller noe slikt Oo. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det som er tingen er å gå barfot. Riktig nok bare når man er inne da. Er utrolig deilig å gå barfot. Da får føttene masse luft, og man blir ikke så lettsvett på føttene da. Hvilket igjen betyr mindre lukt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du skal ha nye sokker, og en mrbjoern under senga di HÆHÆ. Jeg skal i allefall ha deg til å pusse på de ørten forskjellige MC'ene jeg har ute i garasjen da. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heldig du er da! :-) Hva slags jobb er det snakk om? Ehm.. Gikk litt fort, pluss at jeg var midt i en pokerturnering. Servicetekniker på maskiner som lager møbler. Vet ikke helt, reise rundt i landet slik jeg forsto det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg blir rik skal jeg aldri ha på meg samme plagg to ganger =D Haha, jeg eier ikke hemninger. Sovet 13 timer, vært på jobb siden 8, og fortsatt er jeg trøtt som en sokk Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sokker ftl. Går helst uten sokker Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg blir rik skal jeg aldri ha på meg samme plagg to ganger =D Haha, jeg eier ikke hemninger. Sovet 13 timer, vært på jobb siden 8, og fortsatt er jeg trøtt som en sokk God, du, nai =D Jeg drar snart, så vi må finne på noe snart, sånn forresten. =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det som er tingen er å gå barfot. Riktig nok bare når man er inne da. Er utrolig deilig å gå barfot. Da får føttene masse luft, og man blir ikke så lettsvett på føttene da. Hvilket igjen betyr mindre lukt! Bare ikke det fortsatt er vann i gangen fra i går kveld så, det var ikke så deilig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sokker ftl. Går helst uten sokker En som har forstått det! Hva skal man med sokker når man kan gå barbeint? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men INGEN av dere som har hørt ZP theart og Sam totman? (dragonforce)med de sykeste gitar spillet jeg har hørt på en stund... dere er kjipe as Spiller ikke Herman Li i Dragonforce? Han er en pussig skrue. Beklager sein quote men ja han er med Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lukter så jævlig godt akkurat nå. <3 Hah, du er så wannabe-demille En som har forstått det! Hva skal man med sokker når man kan gå barbeint? Beskytte seg mot halvdøde veps man tråkker på Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg klarte det ikke folkens. Sorry Pasient, men jeg fikk ikke sove før klokka var fire og når klokka ringte 06:10 var det ikke noe håp. Jeg bruker heller dagen på å drikke Lemsip og gjøre lekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg