Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ha ha, om du vil Det er rotete her, fullt av bøker, DVDer, CDer, LPer, tomme flasker, ting og tang jeg har samlet opp opp gjennom årene, esker, to-tre PCer, et par skjermer og en platespiller Samt at familien min er fucktards2k. Du skal tilbake til Orkanger, altså? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvor flytter du til da Smurf? Du kom ikke til Trondheim den helga din snik! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg flytter til Steinkjer. Quayle, nei, jeg vet. Jeg voersa med kompiser og stakk på ny-åpninga av det fantastiske utestedet GB Skulle heller dratt til byen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Steinkjer... Skal faktisk finne ut hvor gudsforlatt det er på fredag. Kjøre ni timer for Deep Purple: Verdt det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ooh, jeg skal se etter deg ^^ Mini-forumtreff på Deep Purple-konserten på fotballbanen på Guldbergaunet, ha ha ha Deg, meg og Tha_Zaynt ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hva faen har du i Steinkjer å gjøre da kis? Steinkjer er jo enda mindre verdens navle enn Orkanger. Ja, det skulle du selvsagt. Mye kulere her i byen sammen med meg enn ute i gokk. Nå ¨må man snart ut for å ta kveldens siste røyk da. Gleder meg litt faktisk, men det var spennende med survival man for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Studerer Multimedieteknologi på HiNT. Steinkjer er i det minste litt større enn Orkanger, og har dobbelt så mange mennesker. Men hovedsaklig er det fordi jeg ikke kom inn på UiB og ikke var så jævlig interessert i å flytte til Tromsø for å studere Dokumentasjonsvitenskap Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ooh, jeg skal se etter deg ^^Mini-forumtreff på Deep Purple-konserten på fotballbanen på Guldbergaunet, ha ha ha Deg, meg og Tha_Zaynt ^^ Jeg akter å være usynlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Makan. Så om jeg klatrer opp på scenen og roper ut i mic "Komme da, xerox xerox" så finner jeg deg altså ikke? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Studerer Multimedieteknologi på HiNT.Steinkjer er i det minste litt større enn Orkanger, og har dobbelt så mange mennesker. Men hovedsaklig er det fordi jeg ikke kom inn på UiB og ikke var så jævlig interessert i å flytte til Tromsø for å studere Dokumentasjonsvitenskap Du vurderte aldri Drift på HiST da? Eller Swing på HiST? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Makan. Så om jeg klatrer opp på scenen og roper ut i mic "Komme da, xerox xerox" så finner jeg deg altså ikke? Vel, jeg håper for all del at Steve har vett nok til å slå deg ned før du når micen. Han ser ut som en gjennomsnittlig heroinmisbruker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Drift? Swing? HiST = Trondhjem = alt for nærme Orkdal. Ville komme meg bort fra den gærne familien min, langt nok unna til at jeg kunne få være alene uten søsken / venner som stadig sku kræsje på hybelen etter fylla, men nære nok til at om det var noe spesielt så var det bare rundt 3 timer og rundt 200 kr hjem. Makan Iceman, vel, jeg finner deg nok uansett, ut fra bilder og diverse Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Så du meg på fotball-treffet kanskje? edit: Finner du meg på dette bildet? Endret 13. august 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Drift og vedlikehold av EDB-systemer, Swin = Sivilingeniør. Men jeg bor jo i Trondheim. Å unngå at folk krasjer til det er jo veldig enkelt da. Det er jo bare å skaffe seg slanger, tarantella eller scorpioner som man lar løpe fritt i kåken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg gjorde det. Jeg satt faktisk ved deg også, vel, du sto, men jeg satt Drakk med Lars, Eivind, Ida og resten da jeg var lei av foppal. Og du er ca midt på bildet, bak den grana eller hva faen slags tre det er. Men jeg la meg. Skal opp tidlig og kjøre flyttelass til Steinkjer ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du er ved siden av den oransje flekken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Iceman: Lagd ghillien selv? Jeg er imponert. Legg inn et bilde med rød sirkel på deg. Tror kanskje jeg ser deg der, men er litt usikker. Så vil gjerne ha en be-/avkreftelse. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Iceman, jeg tror etthvert airsoft-lag ville elsket å ha deg med som snikskytter. Men da tror jeg du måtte laget en til spotteren også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nå har jeg funnet en avatar jeg skal holde meg til ^^, Skal forestille meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg