Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen har du i Steinkjer å gjøre da kis? Steinkjer er jo enda mindre verdens navle enn Orkanger. Ja, det skulle du selvsagt. Mye kulere her i byen sammen med meg enn ute i gokk. :p Nå ¨må man snart ut for å ta kveldens siste røyk da. Gleder meg litt faktisk, men det var spennende med survival man for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Studerer Multimedieteknologi på HiNT.

Steinkjer er i det minste litt større enn Orkanger, og har dobbelt så mange mennesker.

Men hovedsaklig er det fordi jeg ikke kom inn på UiB og ikke var så jævlig interessert i å flytte til Tromsø for å studere Dokumentasjonsvitenskap :p

Lenke til kommentar
Studerer Multimedieteknologi på HiNT.

Steinkjer er i det minste litt større enn Orkanger, og har dobbelt så mange mennesker.

Men hovedsaklig er det fordi jeg ikke kom inn på UiB og ikke var så jævlig interessert i å flytte til Tromsø for å studere Dokumentasjonsvitenskap :p

Du vurderte aldri Drift på HiST da? Eller Swing på HiST?

Lenke til kommentar

Drift? Swing?

HiST = Trondhjem = alt for nærme Orkdal.

Ville komme meg bort fra den gærne familien min, langt nok unna til at jeg kunne få være alene uten søsken / venner som stadig sku kræsje på hybelen etter fylla, men nære nok til at om det var noe spesielt så var det bare rundt 3 timer og rundt 200 kr hjem.

Makan Iceman, vel, jeg finner deg nok uansett, ut fra bilder og diverse :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg gjorde det. Jeg satt faktisk ved deg også, vel, du sto, men jeg satt :p

Drakk med Lars, Eivind, Ida og resten da jeg var lei av foppal.

Og du er ca midt på bildet, bak den grana eller hva faen slags tre det er.

Men jeg la meg. Skal opp tidlig og kjøre flyttelass til Steinkjer ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...