Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Llandari: jasså? da skal jeg si fra ja... voss er lite og fint for folk som liker fyriskaktivitet. Jeg er ikke en av dem:P eller jo noenganger... hm.. nå ble jeg usikker. hahahah har funnet min nye yndlingsreklame! den for potetgullet Delivio(?)med de som sitter på sinsen å snakker:P jeg ler helt jævlig hver gang Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 TØSING!!!111one Hva sa jeg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ikke misstenklig når det ligger sånn50 bh'r rundt om i rommet når du ikke bruker bh? Ikke når de ligger under 50 boxere kanskje ikke da nei. du får rydde så kanskje du finner meg i kroken min her:p Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Bedre stilt inn en den andre skjermen hvertfall. Vel, Adobe Gamma funker tålelig bra, så om du føler for å kalibrere den ville jeg prøvd det. 'Last ned denne: http://rapidshare.com/files/76864693/Adobe_Gamma.zip.html, pakk den ut og legg filen i system32, da ligger Adobe Gamma i kontrollpanelet. Bruk den til å kalibrere.' Dette er egentlig noe jeg anbefaler alle å gjøre. Det er veldig fine skibakker på Voss. Endret 13. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dagens elsk: Pappan til Anders, herregud han er sååååååå DILF <3 Dagens æsj: OL..HerreGUD, de avlyste One 3 Hill pga OL nyheter, hvem faen bryr seg om hvem som kasta hva hvor langt lix, GHAAAD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 kanskje ikke da nei. du får rydde så kanskje du finner meg i kroken min her:p Spørs det ja. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bedre stilt inn en den andre skjermen hvertfall. Det er veldig fine skibakker på Voss. jeg og ski har ikke vært venner siden jeg var sånn 7år kanskje... så jadda. kanskje jeg må lære meg det på nytt å bli helt skifrellst. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) DILF. Nå har jeg hørt det også. Stod du på slalåm når du var syv år? Imponerende. Endret 13. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 kanskje ikke da nei. du får rydde så kanskje du finner meg i kroken min her:p Spørs det ja. tror ikke det skal være vansklig. har begynt å henge opp bilder.. å laget et lite bål. så følg røyken! Stod du på slalåm når du var syv år? Imponerende. jeg var jævla flink å tenk, men så fallt jeg i bakke og ga opp. Så etter det har skiene vært døde for meg:P Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Flott, bilder trengs det litt av her. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dagens elsk: Pappan til Anders, herregud han er sååååååå DILF <3 Dagens æsj: OL..HerreGUD, de avlyste One 3 Hill pga OL nyheter, hvem faen bryr seg om hvem som kasta hva hvor langt lix, GHAAAD Dagens elsk: Jente_12 sin "dagens elsk og dagens æsj" Dagens æsj: Ingen! Unnskyld, jeg er bare så fan. Har du en blogg på nett? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dagens elsk: Pappan til Anders, herregud han er sååååååå DILF <3 Dagens æsj: OL..HerreGUD, de avlyste One 3 Hill pga OL nyheter, hvem faen bryr seg om hvem som kasta hva hvor langt lix, GHAAAD Dagens elsk: Jente_12 sin "dagens elsk og dagens æsj" Dagens æsj: Ingen! Unnskyld, jeg er bare så fan. Har du en blogg på nett? nhaaw så koos:D:D du er bare så søøøt da<3 hadde jeg vært gutt hade jeg vært all over u lizm;* Har desverre ikke blogg, men må skaffe daaaeh!! Klemmer<3<3 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Pasient ute blandt folk: Lyse jeans, skjorte med korte ermer og generelt hawt. Pasient hjemme: Joggebukse, oppkneppa skjorte. I like it ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skjorte er faktisk veldig greit å gå med. Men det virker som om jeg er en av få på årstrinnet som er enig. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skjorte er faktisk veldig greit å gå med. Men det virker som om jeg er en av få på årstrinnet som er enig. Det er genialt. Midt i mellom formell og uformell Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er genialt. Midt i mellom formell og uformell Ja. ^^ Hvordan ser dine ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skaddu flytte fra orkanger, Datasmurf? Jepp. For andre gang Hybellivet frister mer enn å bo hjemme. Det gjør det alltid. Er pes å komme hjem, prøver å være så mye ute som mulig, ha ha ha Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg