Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

I grunn, ja.

Skulle ikke tro det egentlig, det er ikke varmt ute, jeg har 3 vinduer oppe og egentlig full gjennomtrekk, men likevel ... *smelte*

Kan ikke forlate rommet heller, må finne ut hva jeg skal ha med nå som jeg flytter :p

her er det alt for varmt med vindu igjen, men driiiiiiiiiiit kaldt med vindu oppe.. så må velge om jeg vil dø av varme eller kulde... jippi

Åpne et vindu i et annet rom, og åpne døren til rommet du er i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åpne vinduet og sett ovnen på en passende temperatur.

 

Zlatzman kom med en billigere løsning. :wee:

jeg har ikke ovn... :blush:

 

her er det alt for varmt med vindu igjen, men driiiiiiiiiiit kaldt med vindu oppe.. så må velge om jeg vil dø av varme eller kulde... jippi

 

Høres ut som soverommet mitt. Visste ikke at du hadde flyttet inn der...

hva har du ikke merket det altså? jeg har jo sitti her i en krok i flere uker.. :p

Lenke til kommentar
God tur mushi :)

 

 

jeg har begynt å spise på gulvet her borte. også har du ikke sett meg enda? skuffet. :(

 

Du er tydeligvis mester i å leke gjemsel. Men du kunne jo ha gitt meg noen hint etter den første uka synes jeg. :p

jeg er mester:D jeg er best i verden skal jeg si deg:P

jo tenkte jeg skulle legge ut noen hint her og der, men å kaste bh'r villt rundt hjalp visst ikke:/

 

hihihih

 

Voss er nice det da :)

jojo, men drit kjedelig etter en stunnd misstenker jeg:P

Lenke til kommentar
Tror jeg burde gjordt det jeg også. Sammenligna skjermen på den stasjonære med den på laptopen. Og for å si det sånn så tror jeg det er noe alvorlig feil med innsillingene på skjermen på den stasjonære. :p

 

Tja, skjermen på bærbare pleier å være relativt dårlig.

 

Last ned denne: http://rapidshare.com/files/76864693/Adobe_Gamma.zip.html, pakk den ut og legg filen i system32, da ligger Adobe Gamma i kontrollpanelet. Bruk den til å kalibrere.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
jeg er mester:D jeg er best i verden skal jeg si deg:P

jo tenkte jeg skulle legge ut noen hint her og der, men å kaste bh'r villt rundt hjalp visst ikke:/

 

hihihih

 

Neh, det flyter jo av klær her uansett, og siden jeg er så slapp til å rydde dem bort så jeg ikke at det var ting jeg ikke bruker blant dem. Men nå er jeg mest interessert i det som er under bh'en da ;)

 

 

(Mistenker at noen snart beskylder meg for tøsing)

 

 

jojo, men drit kjedelig etter en stunnd misstenker jeg:P

 

Får si ifra da, så kommer jeg på besøk. Har et lass slekninger der borte.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
jeg er mester:D jeg er best i verden skal jeg si deg:P

jo tenkte jeg skulle legge ut noen hint her og der, men å kaste bh'r villt rundt hjalp visst ikke:/

 

hihihih

 

Neh, det flyter jo av klær her uansett, og siden jeg er så slapp til å rydde dem bort så jeg ikke at det var ting jeg ikke bruker blant dem. Men nå er jeg mest interessert i det som er under bh'en da ;)

ikke misstenklig når det ligger sånn50 bh'r rundt om i rommet når du ikke bruker bh? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...