Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 sett den nå 4ganger på kino:P Jeg skal se den på fredag *danse* jeg elsker den. blir helt sånn barn venter på julenissen når jeg sitter i salen å venter på at den skal starte. Den er utrolig drit fet:D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Flott, dårlige filmer kan jeg se hjemme når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan man være kvalm om kvelden istedet for morran, når man er gravid? Jepp. Eller hele døgnet. At det heter morgenkvalme er i grunn bare tull. For enkelte er det om morgnenen men for veldig mange er det andre tider av døgnet. Om du er gravid og spyr mye så drikk eplejuice/nektar. Det er nemlig lett å spy opp igjen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 The Dark Knight, pusur1993 Jeg vet hva TDK er, men jeg forstår ikke TDK. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har vanskelig for å tro at TDK er _så_ bra. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Melk er konge! The Dark Knight, pusur1993 Jeg vet hva TDK er, men jeg forstår ikke TDK. "Ok" Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Flott, dårlige filmer kan jeg se hjemme når jeg kjeder meg den er drit bra. Eneste er stemmen til batman som høres ut som han vil være med i blackmetal band:P men ja... i love batman<3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har vanskelig for å tro at TDK er _så_ bra. Flott! Behold den innstillingen og så går du og ser den på kino. Jeg trodde også den var opphypet. Kanskje derfor jeg ble så blown away. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 "Ok" Hm? Jeg trodde den var opphypet, gikk og så den og mener den er opphypet. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 sett den nå 4ganger på kino:P Jeg skal se den på fredag *danse* Eg trur faktisk eg og skal sjå den på fredag, bursdag då Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 har aldri sett dark knight før! kjempe lyst å se den Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 har aldri sett dark knight før! kjempe lyst å se den SE DEN! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dette virkar kanskje litt girly, men eg har ein nydeleg utsikt mot ein fullmåne som flyter over fjelltoppane Eg trur eg ser eit fjes Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Den er nesten like bra som Hellboy, så ja, best å se den ASAP! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 I grunn, ja. Skulle ikke tro det egentlig, det er ikke varmt ute, jeg har 3 vinduer oppe og egentlig full gjennomtrekk, men likevel ... *smelte* Kan ikke forlate rommet heller, må finne ut hva jeg skal ha med nå som jeg flytter Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er deilig for øynene å kalibrere skjermen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 I grunn, ja.Skulle ikke tro det egentlig, det er ikke varmt ute, jeg har 3 vinduer oppe og egentlig full gjennomtrekk, men likevel ... *smelte* Kan ikke forlate rommet heller, må finne ut hva jeg skal ha med nå som jeg flytter her er det alt for varmt med vindu igjen, men driiiiiiiiiiit kaldt med vindu oppe.. så må velge om jeg vil dø av varme eller kulde... jippi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Her er det bare kaldt og jeg vil ikke legge meg alene så jeg vurderer å rømme av gårde med Siggur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg