Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sikker dumt spørsmål, men hvorfor skulle du trenge å farge håret ditt? Sikkert fordi det for øyeblikket er i en farge som enkelte arbeidsgivere ikke er helt begeistret over... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Rettelse: Jeg har lyst til at noen skal kakke meg så hardt i hodet at jeg glemmer filmen slik at jeg kan se den for første gang på nytt Haha Tenk om ein kunne hatt den følelsen ein har når ein ser ein god film heile tida? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Eros fokuserer på leketøy for begge kjønn ... Finnes det leketøy for menn som er noe tess da? En jente er kanskje ikke den beste referansekilden, men ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Haha Tenk om ein kunne hatt den følelsen ein har når ein ser ein god film heile tida? Første gang jeg så TDK fikk jeg omtrent bakoversveis. Beste kino-opplevelsen jeg noen gan har hatt. Andre gang var filmen fortsatt fantastisk, men jeg ble jo ikke blåst av gårde på samme måten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sikker dumt spørsmål, men hvorfor skulle du trenge å farge håret ditt?Fordi folk som står i kassen på H&M ikke har grønt hår. Eros fokuserer på leketøy for begge kjønn ... Finnes det leketøy for menn som er noe tess da? En jente er kanskje ikke den beste referansekilden, men ... Jeg har ikke prøvd så mange av dem at det gjør noe. 8DKanskje jeg skal starte testpanel hvis jeg får jobben på Paradise. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Haha Tenk om ein kunne hatt den følelsen ein har når ein ser ein god film heile tida? Første gang jeg så TDK fikk jeg omtrent bakoversveis. Beste kino-opplevelsen jeg noen gan har hatt. Andre gang var filmen fortsatt fantastisk, men jeg ble jo ikke blåst av gårde på samme måten. Ååååååå!! Eg klarar ikkje vente til å sjå den no!! Men likar ikkje å ha for store forventningar though, lett å bli skuffa Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har ikke prøvd så mange av dem at det gjør noe. 8DKanskje jeg skal starte testpanel hvis jeg får jobben på Paradise. Er bare å sende oppover det, så skal jeg teste jeg. *fnise* Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er ikke noe problemer med for store forventinger ang TDK, du blir garantert ikke skuffet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sikker dumt spørsmål, men hvorfor skulle du trenge å farge håret ditt?Fordi folk som står i kassen på H&M ikke har grønt hår. Du skulle bare visst hva de har i kassen på H&M. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er ikke noe problemer med for store forventinger ang TDK, du blir garantert ikke skuffet Yea, figured Must ... see... TDK.. Ugg Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Er bare å sende oppover det, så skal jeg teste jeg. *fnise* Tester du om hun sender opp noen buttplugger? ^_^ Jeg skjønte ikke TDK. Endret 13. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan man være kvalm om kvelden istedet for morran, når man er gravid? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Heath Ledger var genial i filmen *grøsninger* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er bare å sende oppover det, så skal jeg teste jeg. *fnise* Tester du om hun sender opp noen buttplugger? ^_^ Jeg skjønte ikke TDK. Tja, hvorfor ikke? Men det er vel ikke primært leketøy for menn, min venn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan man være kvalm om kvelden istedet for morran, når man er gravid? Jepp. Eller hele døgnet. At det heter morgenkvalme er i grunn bare tull. For enkelte er det om morgnenen men for veldig mange er det andre tider av døgnet. Om du er gravid og spyr mye så drikk eplejuice/nektar. Det er nemlig lett å spy opp igjen. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 The Dark Knight, pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tja, hvorfor ikke? Men det er vel ikke primært leketøy for menn, min venn. Buttplugger er leketøy som er beregnet på begge kjønn faktisk. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Heath Ledger var genial i filmen *grøsninger* sett den nå 4ganger på kino:P Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 sett den nå 4ganger på kino:P Jeg skal se den på fredag *danse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg