Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha :) Tenk om ein kunne hatt den følelsen ein har når ein ser ein god film heile tida?

Første gang jeg så TDK fikk jeg omtrent bakoversveis. Beste kino-opplevelsen jeg noen gan har hatt. Andre gang var filmen fortsatt fantastisk, men jeg ble jo ikke blåst av gårde på samme måten.

Lenke til kommentar
Sikker dumt spørsmål, men hvorfor skulle du trenge å farge håret ditt?
Fordi folk som står i kassen på H&M ikke har grønt hår.
Eros fokuserer på leketøy for begge kjønn ...

Finnes det leketøy for menn som er noe tess da? En jente er kanskje ikke den beste referansekilden, men ...

Jeg har ikke prøvd så mange av dem at det gjør noe. 8D

Kanskje jeg skal starte testpanel hvis jeg får jobben på Paradise.

Lenke til kommentar
Haha :) Tenk om ein kunne hatt den følelsen ein har når ein ser ein god film heile tida?

Første gang jeg så TDK fikk jeg omtrent bakoversveis. Beste kino-opplevelsen jeg noen gan har hatt. Andre gang var filmen fortsatt fantastisk, men jeg ble jo ikke blåst av gårde på samme måten.

Ååååååå!! Eg klarar ikkje vente til å sjå den no!! Men likar ikkje å ha for store forventningar though, lett å bli skuffa

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Sikker dumt spørsmål, men hvorfor skulle du trenge å farge håret ditt?
Fordi folk som står i kassen på H&M ikke har grønt hår.

Du skulle bare visst hva de har i kassen på H&M. :ph34r:

Lenke til kommentar
Kan man være kvalm om kvelden istedet for morran, når man er gravid?

Jepp. Eller hele døgnet. At det heter morgenkvalme er i grunn bare tull. For enkelte er det om morgnenen men for veldig mange er det andre tider av døgnet. Om du er gravid og spyr mye så drikk eplejuice/nektar. Det er nemlig lett å spy opp igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...