Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vet det pai! Er ikke det dama di? men sånn alvorlig: nei, jeg ber ikke jentene forlate forumet, det er befriende å ha en større andel av det andre kjønn her å. Selv om mange av dem har vært her i flere år, og at jeg i det siste har begynt å legge mer merke til dem! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Pfft, jeg ba deg bare om å ikke ta en Mike Tyson. Det hadde jeg da ikke tenkt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virkelig? det kan jeg skrive under på hun har pupper, og bruker sminke Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som byr over Rasch på min lillesøster? Kom igjen, hun er heit... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det hadde jeg da ikke tenkt.Sikker? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virkelig? det kan jeg skrive under på hun har pupper, og bruker sminke Jeg vet om flere gutter som har pupper, og som bruker sminke. Jeg har å pupper, men de er mer i sånn manneform. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vet det pai! Er ikke det dama di? men sånn alvorlig: nei, jeg ber ikke jentene forlate forumet, det er befriende å ha en større andel av det andre kjønn her å. Selv om mange av dem har vært her i flere år, og at jeg i det siste har begynt å legge mer merke til dem! da forstår jeg hva du mener... synes det att jenter her inne i FK gir en bedre stemning, og uten dem, hadde det vært enda værre her (ja faktisk) og ja til det første I got a forumbabe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 det kan jeg skrive under på hun har pupper, og bruker sminke Det nekter jeg å tro. Nora er jo et slikt.. mannenavn. Sikker? Ikke klag før du begynner å blø. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet om flere gutter som har pupper, og som bruker sminke. Jeg har å pupper, men de er mer i sånn manneform. det er flere ting som bekrefter att hun er jente, men kan ikke legge ut om dette her... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mikkel er så kresen . Han vil ikke ha penisen min. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal se om jeg finner bilder av kibs på rpp nå. BRB. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mikkel er så kresen . Han vil ikke ha penisen min. Hva? Hvorfor ikke? Oo Skal se om jeg finner bilder av kibs på rpp nå. BRB. Why? Oo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Den er for liten for ham =S Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke klag før du begynner å blø.Galing. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Den er for liten for ham =S Makan. Oo Galing. Blod er jo bare kos. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mikkel er så kresen . Han vil ikke ha penisen min. Hva? Hvorfor ikke? Oo Skal se om jeg finner bilder av kibs på rpp nå. BRB. Why? Oo nysjerrighet vel. Men jeg gidda ikke likevel. Så gjennom 2 sider så tenkte jeg at jeg faller ut av samtalene her om jeg er for lenge borte, og da må jeg spørre sånn ''hva skjer her'' og bli ignorert igjen. Det er ikke så morsomt. Å så gidder jeg aldri å lege 20 sider her for å se hva som skjer. Kall meg gjerne lat. DNFK er skummelt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nysjerrighet vel. Men jeg gidda ikke likevel. Så gjennom 2 sider så tenkte jeg at jeg faller ut av samtalene her om jeg er for lenge borte, og da må jeg spørre sånn ''hva skjer her'' og bli ignorert igjen. Det er ikke så morsomt. Å så gidder jeg aldri å lege 20 sider her for å se hva som skjer. Kall meg gjerne lat.DNFK er skummelt. Ei stund siden jeg posta der. DNFK er kos. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) nysjerrighet vel. Men jeg gidda ikke likevel. Så gjennom 2 sider så tenkte jeg at jeg faller ut av samtalene her om jeg er for lenge borte, og da må jeg spørre sånn ''hva skjer her'' og bli ignorert igjen. Det er ikke så morsomt. Å så gidder jeg aldri å lege 20 sider her for å se hva som skjer. Kall meg gjerne lat.DNFK er skummelt. Ei stund siden jeg posta der. DNFK er kos. Sende til meg i PM da? Så slipper jeg å mase noe mer.. Underpants: Hvem er broren din? agh.. føler at jeg spør å grever her, men jeg må jo oppdateres! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Blod er jo bare kos. Jaaavel... *rygge* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Omfg, søsteren til Pasient er HOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg