Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vet det pai! :) Er ikke det dama di?

men sånn alvorlig: nei, jeg ber ikke jentene forlate forumet, det er befriende å ha en større andel av det andre kjønn her å. Selv om mange av dem har vært her i flere år, og at jeg i det siste har begynt å legge mer merke til dem! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet det pai! :) Er ikke det dama di?

men sånn alvorlig: nei, jeg ber ikke jentene forlate forumet, det er befriende å ha en større andel av det andre kjønn her å. Selv om mange av dem har vært her i flere år, og at jeg i det siste har begynt å legge mer merke til dem! :)

da forstår jeg hva du mener... synes det att jenter her inne i FK gir en bedre stemning, og uten dem, hadde det vært enda værre her (ja faktisk)

og ja til det første ;) I got a forumbabe :love:

Lenke til kommentar
Mikkel er så kresen :ermm: . Han vil ikke ha penisen min.

Hva? Hvorfor ikke? Oo

Skal se om jeg finner bilder av kibs på rpp nå. BRB.

Why? Oo

nysjerrighet vel. Men jeg gidda ikke likevel. Så gjennom 2 sider så tenkte jeg at jeg faller ut av samtalene her om jeg er for lenge borte, og da må jeg spørre sånn ''hva skjer her'' og bli ignorert igjen. Det er ikke så morsomt. Å så gidder jeg aldri å lege 20 sider her for å se hva som skjer. Kall meg gjerne lat.

DNFK er skummelt.

Lenke til kommentar
nysjerrighet vel. Men jeg gidda ikke likevel. Så gjennom 2 sider så tenkte jeg at jeg faller ut av samtalene her om jeg er for lenge borte, og da må jeg spørre sånn ''hva skjer her'' og bli ignorert igjen. Det er ikke så morsomt. Å så gidder jeg aldri å lege 20 sider her for å se hva som skjer. Kall meg gjerne lat.

DNFK er skummelt.

Ei stund siden jeg posta der. :p

DNFK er kos. :love:

Lenke til kommentar

DNFK er skummelt.

Ei stund siden jeg posta der. :p

DNFK er kos. :love:

Sende til meg i PM da? Så slipper jeg å mase noe mer..

Underpants: Hvem er broren din?

agh.. føler at jeg spør å grever her, men jeg må jo oppdateres!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...