Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blogger bare når jeg føler jeg har noe å blogge om, jeg. Gidder ikke blogge om "Dear diary. Today, I had pancakes for dinner. With jam. Goodnight. Your sincerely ~Eple".

Hvor blogger du? (:

Her! :wee:

Edit: Oppdatere siden før man svarer eldgamle innlegg er en fin bil. :wallbash:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Hva synes forresten folket er den beste ölen? Synes de smaker likt alle sammen! Jeg er ganske "ny" innen öldrikking da, har for det meste drukket cider... :) Fikk litt sansen for "Corona extra" i sommer.

Tja. Har drukket litt "Sol" i sommer, synes den smaker helt greit. Ellers er jeg tilhenger av litt mørke øltyper, men har ikke smakt nok til å kunne utpeke en favoritt.

Lenke til kommentar

Må nesten pröve "Heineken"...Carlsberg (probably the best beer in the world, som det står på boksen) var ikke så god, syntes jeg. :) Mye öl der ute. Skal til Helsinki for å treffe noen venner på fredag (blir der over en uke). Det blir nok litt festing da, ja...har värt edru nesten hele sommeren (med unntak av en dag). :]

Lenke til kommentar
Eg såg ein med brukarnamn J@cob no, med same avatar som Skarstad hadde, berre opp ned. Er det han tru?

Det er nok ikke det, med mindre Skarstad har en skjult interesse for fotografi og mørkeromsarbeid.

Bytex: Det er mer enn meg. :p

Jeg har smakt tre øl: Munkholm, Hansa Fatøl og Hansa Pilsner. Fatøl var totalt overlegent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...