Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er riktignok lov, men å starte setninger med "Og" er litt på kanten. Det er uansett helt på trynet drive med slikt som dette på forumet, fører bare til krangel og epic stone in crystal palace-kasting.

Over til det jeg skulle whine om: Vært våken i 32 timer, kommer rett fra Gran Canaria. Er trøøøtt, og kan ikke legge meg enda, fordi da kødder jeg til døgnrytmen, og det kan jeg ikke, er snart skole.

Lenke til kommentar
Og tøsing er ikke lov, slik at dere vet det.
Kanskje din tolkning av hva som er tøsing er anderledes enn min, men jeg ser ingen tøsing her nå. Greit det er folk som snakker om å slikke mus, fingre mus også videre, men tøsing er vel mer når et par brukere driver å sender slibrige/halvslibrige kommentarer til hverandre i en flørtende måte. Den grensen er ikke overskredet imho.
Lenke til kommentar
L4r5, jeg vil ha deg, om du skjønner hva jeg mener. Nå er den grensen overskredet. :p

Om jeg hadde svart på en lignende måte så hadde den blitt overskredet hvertfall. Desverre for deg så vil ikke jeg ha deg så det ender bare med at din kjærlighetsdeklarasjon forblir stående som et eksempel på hva man ikke skal skrive.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...