Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Flabba: Skal vedde på du også liker det Endret 13. august 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 kanskje for deg ja:P men ikke for meg... mohahahaha Så du er mer glad i touchpad? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dårlig rettskriving begynner å irritere meg sånn generelt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Slikke mus > fingre mus Det er så, men det ene fører ofte til det andre Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan var det man fikk XP til å slutte å mase etter at man har installert en oppdatering, men ikke vil reboote? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Flabba: Skal vedde på du også liker det kanskje... kanskje ikke? vell nå kan du lurer nå. mohhhhhahahahaha Dårlig rettskriving begynner å irritere meg sånn generelt. beklager? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 kanskje... kanskje ikke?vell nå kan du lurer nå. mohhhhhahahahaha Bare en måte å finne ut det på Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 kanskje... kanskje ikke?vell nå kan du lurer nå. mohhhhhahahahaha Bare en måte å finne ut det på jaha? O.o hvordan? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ok, nå tror jeg det nesten nærmer seg Facepunch standarer her Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 jaha? O.ohvordan? google it! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 jaha? O.ohvordan? Prøve vel, hva trodde du? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 beklager? Nei, altså, jeg ser dårlig rettskriving alle veier, og fatter ikke hvorfor generasjonen som vokser opp nå ikke skriver mer korrekt. Og det irriterer meg. Og tøsing er ikke lov, slik at dere vet det. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er riktignok lov, men å starte setninger med "Og" er litt på kanten. Det er uansett helt på trynet drive med slikt som dette på forumet, fører bare til krangel og epic stone in crystal palace-kasting. Over til det jeg skulle whine om: Vært våken i 32 timer, kommer rett fra Gran Canaria. Er trøøøtt, og kan ikke legge meg enda, fordi da kødder jeg til døgnrytmen, og det kan jeg ikke, er snart skole. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Og tøsing er ikke lov, slik at dere vet det.Kanskje din tolkning av hva som er tøsing er anderledes enn min, men jeg ser ingen tøsing her nå. Greit det er folk som snakker om å slikke mus, fingre mus også videre, men tøsing er vel mer når et par brukere driver å sender slibrige/halvslibrige kommentarer til hverandre i en flørtende måte. Den grensen er ikke overskredet imho. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 L4r5, jeg vil ha deg, om du skjønner hva jeg mener. Nå er den grensen overskredet. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Cruisecontrol? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 L4r5, jeg vil ha deg, om du skjønner hva jeg mener. Nå er den grensen overskredet. Om jeg hadde svart på en lignende måte så hadde den blitt overskredet hvertfall. Desverre for deg så vil ikke jeg ha deg så det ender bare med at din kjærlighetsdeklarasjon forblir stående som et eksempel på hva man ikke skal skrive. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dårlig rettskriving begynner å irritere meg sånn generelt. Welcome to the club. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det var nå mer eller mindre spøk l4r5. Dessuten var dere veldig upresise, og ettersom jeg sjekket reglene i førstepost først etterpå, så var det litt for sent. Care. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg