Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blogger bare når jeg føler jeg har noe å blogge om, jeg. Gidder ikke blogge om "Dear diary. Today, I had pancakes for dinner. With jam. Goodnight. Your sincerely ~Eple".

hihi sant... jeg bare skrever når jeg har lysst. Så min blogg er fyllt med dritt og unødvendig info:P

Lenke til kommentar
Jeg blogger bare når jeg føler jeg har noe å blogge om, jeg. Gidder ikke blogge om "Dear diary. Today, I had pancakes for dinner. With jam. Goodnight. Your sincerely ~Eple".

hihi sant... jeg bare skrever når jeg har lysst. Så min blogg er fyllt med dritt og unødvendig info:P

Hihi ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
ja.... den står å banker på ruta. Den bæsj nettopp på stolen minO.o

Ta hånda di og dunk på vinduet og se om den blir skremt. Evt åpne vinduet sånn BANG i trynet på den. Hvis ikke det funker kan du jo prøve å løpe etter den med en spade eller noe. De er onde jævler, men er morsomt å se på når de freser. Minner meg om når jeg tok bilder hin dagen. :!:

gs.jpg

Edit: Bare vær sånn dere. med en gang jeg kommer inn og skriver noe, forsvinner plutselig alle sammen. Jeg tror det er en konspirasjon. Jeje, I can has canpakes. C ya!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Ta hånda di og dunk på vinduet og se om den blir skremt. Evt åpne vinduet sånn BANG i trynet på den. Hvis ikke det funker kan du jo prøve å løpe etter den med en spade eller noe. De er onde jævler, men er morsomt å se på når de freser. Minner meg om når jeg tok bilder hin dagen.

Edit: Bare vær sånn dere. med en gang jeg kommer inn og skriver noe, forsvinner plutselig alle sammen. Jeg tror det er en konspirasjon. Jeje, I can has canpakes. C ya!

jeg fikk den bort:D jippi...... iiiih..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Eg er redd for å få anfall. Ikkje noko gunstig å få anfall på jobb

Åjoda! Jeg skal gi deg anfall, jeg!

Noe som er enda gunstigere er surfot i bihullene. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ta hånda di og dunk på vinduet og se om den blir skremt. Evt åpne vinduet sånn BANG i trynet på den. Hvis ikke det funker kan du jo prøve å løpe etter den med en spade eller noe. De er onde jævler, men er morsomt å se på når de freser. Minner meg om når jeg tok bilder hin dagen.

jeg fikk den bort:D jippi...... iiiih..

Hvordan? Hvordan??? :cool:

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Lucky you :fun:

De har ikke en gang klart å oppdatere hjemmesiden til skolen min, det står fortsatt "skuleåret 07/08" :ermm:

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar

Rart med det når vi blir eldre ja. Tanta mi tok hele 3. klasse videregående som voksenopplæring på 3 mnd. Hun fikk seksere i alle fagene, selv om det var dritmye arbeid. Hu droppa ut når hun var ung for liksom 30 år siden. Når man er voksen ser man helt annerledes på skole. Det er ikke bare et slit og ork, men noe man gjør for å lære noe nytt.

Lenke til kommentar

Det er det som er forskjellen med å ville lære og det å bare gå på skolen fordi man "skal".

Hadde jeg hatt masse penger så hadde jeg meldt meg på masse kurs. Oppdatert kompetansen litt. Men sånne kurs jeg har lyst på koster som regel fra 50K og oppover.

Lenke til kommentar

Vil bare tipse om pizzaen Casa di Mama - Quattro Formaggi fra Dr. Oetker. Den finnes ihvertfall på utvalgte REMA 1000 butikker, og for en deilig pizza! Jeg har vel smakt meg gjennom det meste av papp-pizzaen i frysedisken dette året, men aldri har jeg kommet oven en frossenpizza som når slike høyder! Det er nesten så en glemmer at det er en frossenpizza man har med å gjøre. Et hett tips til alle som skal ta turen til butikken for den kjedelige colaen og grandisen; kjøp en IRN-BRU og en pizza av ovennevnte type i stede, jeg garanterer suksess.

17300_CasaPkgFlat4Ch_140_140.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...