Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hva faen fuglene i nærområde her tenkerpå. I dag ble jeg vekkt av lellesøster som sto å skreik i stur. Den Canadagås hadde flydd inn i stue gjennom veranda døra. Og de er skummle og ekkle og hun fikk den ikke ut. Så vi sto å kasta brød på den... så gadd den å gå ut. Men nå står den å kakker på vindu. hjelp... O.o

Jeg hadde henta balltre. Kanadagjess kan være farlige, spessielt for små barn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg lurer på hva faen fuglene i nærområde her tenkerpå. I dag ble jeg vekkt av lellesøster som sto å skreik i stur. Den Canadagås hadde flydd inn i stue gjennom veranda døra. Og de er skummle og ekkle og hun fikk den ikke ut. Så vi sto å kasta brød på den... så gadd den å gå ut. Men nå står den å kakker på vindu. hjelp... O.o

Jeg hadde henta balltre. Kanadagjess kan være farlige, spessielt for små barn

jeg ble angrepet av en når jeg var liten. Så hår sånn dritt arr i tryne pga den Hore-fuglen. Jeg er livredd for dem.

Når jeg og min eks var på tur for å mate fine ender kom de å var skummle med oss så vi måtte løpe for å slippe unna dem. :p vi var visst begge livredde:P

Lenke til kommentar

Jeg har en utfordring! Jeg har sett modda datamus med kjølehull og vifte for å motvirke svette spillehender. Men av og til så har jeg motsatt problem. Jeg blir så iskald på musehanda. Sånn når det begynner å bli litt kjølig og man sitter under dyna/teppet og det eneste som stikker ut er handa man bruker på musa. Da blir det så kaldt. Noen som har lyst til å lage en varmemod til datamus? :hmm:

Lenke til kommentar
Har dere ikke motorsag?

nei. stakars fuglen. kan ikke motorsage den heller akuratt.

Sant. Motorsag spruter. Da får man blod på klærne. Man bør bruke luft/salong-gevær. :yes:

neihei. Jeg dreper ikke dyr. Innsekter er ok... men bare noen typer som maur å slike små greier man ikke greier å komme utenom. Men å drepe en gås fordi den er hore å vil inn i mitt hus, neitakk. Håper bare den går vekk snart. Har vell stått der nærmere 1time eller 2 nå:p

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe kamera :-----(

Excuses excuses. :(

Ai fix. Ligger i RPP ;)

Jeg har en utfordring! Jeg har sett modda datamus med kjølehull og vifte for å motvirke svette spillehender. Men av og til så har jeg motsatt problem. Jeg blir så iskald på musehanda. Sånn når det begynner å bli litt kjølig og man sitter under dyna/teppet og det eneste som stikker ut er handa man bruker på musa. Da blir det så kaldt. Noen som har lyst til å lage en varmemod til datamus? :hmm:

Er lagd allerede :p

Fant da jeg leste litt rundt på Geekalerts.

Lenke til kommentar
neihei. Jeg dreper ikke dyr. Innsekter er ok... men bare noen typer som maur å slike små greier man ikke greier å komme utenom. Men å drepe en gås fordi den er hore å vil inn i mitt hus, neitakk. Håper bare den går vekk snart. Har vell stått der nærmere 1time eller 2 nå:p

hadde ikke du en kråke ellerno i huset ditt for litt sia?

Lenke til kommentar

hadde ikke du en kråke ellerno i huset ditt for litt sia?

jo... tror jeg tiltrekker meg ekkle fugler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...