Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du Sier: C-14 datering av fossiler osv. beviser at Bibelens påstand om at universet/Jorden er ~6000 år er oppspinn

Tid er relativt :)

Ett år er ett år. Og si meg, om mennesket har eksistert siden tidenes morgen (la oss si i seks tusen år), hvorfor har vi ikke sett en eneste Diplodocus?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hahah ja det var helt sjukt. leda så det sang veit du. kom inn på 06.58 et eller annet, og slo den verdensrekorden til helvette :p

Det er helt sykt^^

Ja det var voldsomt med gjester. Nesten så eg føler meg litt utrygg, kan vera nokon som er ute etter å ta oss :ohmy:

Don't worry, det er kristne fjortiser som leser igjennom sidene der religion ble diskutert.

Lenke til kommentar
Hvordan er kristne fjortiser, Ballus? :p

De skriker ut "Jesus er min herre" hver gang de får sjansen, msn-nikkene deres har alltid kors og lange historier om hvor glade de er i vennene sine. De er også veldig glade i å quote bibelen og salmevers.

Bare for ikke å virke hatende, om jeg skal plassere meg selv innenfor en religion, ville det vært kristendommen.

:ph34r:

jasså? hvorfor det? :/

Fordi jeg har prøvd å snu døgnet mitt. La meg klokka 1, sovna klokka 3. Våkna klokka: 4, halv 6, 8, 10 før jeg sto opp klokka 11.

Jeg er ikke i topphumør, men jeg har det greitt.

Hva med deg? :)

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

jeg lurer på hva faen fuglene i nærområde her tenkerpå. I dag ble jeg vekkt av lillesøster som sto å skreik i stua. En Canadagås hadde flydd inn i stua gjennom veranda døra. Og de er skummle og ekkle og hun fikk den ikke ut. Så vi sto å kasta brød på den i sånn 15min før den gadd den å gå ut. Men nå står den å kakker på vindu. hjelp... O.o

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...