Demantios Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sliten x.x Det er ikke jeg =]] Hadde den sykeste drømmen inatt.. Drømte at jeg var med i en sport som var noe lignende skiskyting, bare at vi ikke hadde ski, men formel1-bil isteden. Og blinkene var ikke stort bedre. Det var levende løver Så jeg kjørte rundt og skøyt løver, og leste i avisa at jeg kom på andre plass. Tok bilde av det og skulle vise det til alle mens jeg skrøyt. Ble driiitskuffa når jeg våkna og merka det var en drøm. Var så stolt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Maah. Det ser ut som NAV Ullern ikke ligger på Ullern i det hele tatt :-| Endret 13. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Sliten x.x Det er ikke jeg =]] Hadde den sykeste drømmen inatt.. Drømte at jeg var med i en sport som var noe lignende skiskyting, bare at vi ikke hadde ski, men formel1-bil isteden. Og blinkene var ikke stort bedre. Det var levende løver Så jeg kjørte rundt og skøyt løver, og leste i avisa at jeg kom på andre plass. Tok bilde av det og skulle vise det til alle mens jeg skrøyt. Ble driiitskuffa når jeg våkna og merka det var en drøm. Var så stolt Hva faen? Slår jo min drøm der Ludvig fra Flåklypa kom etter meg med elefantrifle. Og what's the deal with that Bazukh? :| Endret 13. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg veit. Så lite logisk som det kan bli, imo. Oh well. Det lå bedre til enn jeg trodde da. Så det er jo BRA, bare litt.. ulogisk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hitra kommunesenter ligger i Trondheim ... Ikke egentlig, men hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hitra kommunesenter ligger i Trondheim ... Ikke egentlig, men hadde vært gøy. Oslo S Restaurant (Eller var det Restaurant Oslo S?) Ligger i Alanya, Tyrkia Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Litt sært at Skøyen og Thune skal gå under Ullern Bydel, syns jeg O.o Burde jeg kopiere papirer og sånn før jeg drar dit, eller tror dere de vil gjøre det sjøl? Jeg hakke lyst til å krangle med skriveren -.- Endret 13. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ta alle forhåndsregler og gjør det selv hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Litt sært at Skøyen og Thune skal gå under Ullern Bydel, syns jeg O.o Ikke noe særlig mer logisk i Trondheim. Her er Byåsen og Trolla (les: far out there) visst en del av Midtbyen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvem ble den heldige vinneren da Hauer? Litt sært at Skøyen og Thune skal gå under Ullern Bydel, syns jeg O.o Ikke noe særlig mer logisk i Trondheim. Her er Byåsen og Trolla (les: far out there) visst en del av Midtbyen Øøøøh? Nei!? Bor du under en stein? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke noe særlig mer logisk i Trondheim. Her er Byåsen og Trolla (les: far out there) visst en del av Midtbyen Øøøøh? Nei!? Bor du under en stein? Det er slik bydelene er delt inn faktisk. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article393811.ece Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg vurderer å bli Buddhist Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 De har et veldig fint livs-syn, respekt for andre religioner, og de er rett og slett beundringsverdige på ulike ting. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) For det er en fin livsstil, prøver å leve den veien selv=) Halve ryggen min skal bli blekket Buddhistisk tema:D Endret 13. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke noe særlig mer logisk i Trondheim. Her er Byåsen og Trolla (les: far out there) visst en del av Midtbyen Øøøøh? Nei!? Bor du under en stein? Det er slik bydelene er delt inn faktisk. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article393811.ece WTF! Det må jo være aprilsnarr! Midtbyen er jo fra Elgeseter bru og nedover, altså på innsiden av elvebukta der. Tullingene som har laget det der må jo ha knasket i seg noe kraftig dop. Galskap! De har et veldig fint livs-syn, respekt for andre religioner, og de er rett og slett beundringsverdige på ulike ting. Kan du ikke bare respektere andre religioner uten å binde deg selv til religiøse dogmer? Jeg er ikke religiøs, men jeg respekterer at andre har et forvirret syn på virkeligheten. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 WTF! Det må jo være aprilsnarr! Midtbyen er jo fra Elgeseter bru og nedover, altså på innsiden av elvebukta der. Tullingene som har laget det der må jo ha knasket i seg noe kraftig dop. Galskap! Det er altså slik de har valgt å dele inn bydelene, blant annet for at det skal bli fordelt like mange innbyggere på hvert kontor. Men er enig i at navnene på bydelene blir litt feil. Ifølge din definisjon bor jeg utenfor Midtbyen, men blir likevel henvist til NAV-kontoret som heter "Midtbyen". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Man er sin egen gud, ingen står over noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg