Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rasch: Vet. Men har inntrykk av at "heit" betyr bimbo, men det er ho ikke. Ho er ikke stygg, hvertfall. Vidunderlig kompliment: "Du er ikke bimbo. Men du er ikke stygg heller." Over gjennomsnittet.. Æsj, hva har jeg begitt meg ut på nå? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hu hei. Er det en plass min kjære søster IKKE skal så er det faen meg i RPP Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en søster på 11. Noen som vil by? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hu hei. Er det en plass min kjære søster IKKE skal så er det faen meg i RPP PM? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en søster på 11. Noen som vil by? Hva er minimum? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en søster på 11. Noen som vil by? Jeg kan ta henne!! Jeg byr en hadelandskalender. Over gjennomsnittet.. Æsj, hva har jeg begitt meg ut på nå? "over gjennomsnittet". Joda, når jenter flest ser ut som horer eller forspiste amerikanere så er det kanskje et liiiite kompliment, men allikevel.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva er minimum?3k Men da får du henne i et døgn. Jeg kan ta henne!! Jeg byr en hadelandskalender. Jeg _visste_ du hadde noen syke fantasier om dem, men likevel... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en søster på 11. Noen som vil by? Jeg kan ta henne!! Jeg byr en hadelandskalender. Over gjennomsnittet.. Æsj, hva har jeg begitt meg ut på nå? "over gjennomsnittet". Joda, når jenter flest ser ut som horer eller forspiste amerikanere så er det kanskje et liiiite kompliment, men allikevel.. Latterkongen tar henne sikkert Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg _visste_ du hadde noen syke fantasier om dem, men likevel... Hva da? Jeg skal bare slipe knivene, så kan jeg hente henne når som helst. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en søster på 11. Noen som vil by? Jeg kan ta henne!! Jeg byr en hadelandskalender. Over gjennomsnittet.. Æsj, hva har jeg begitt meg ut på nå? "over gjennomsnittet". Joda, når jenter flest ser ut som horer eller forspiste amerikanere så er det kanskje et liiiite kompliment, men allikevel.. Hvis gjennomsnittet er horer og forspiste amerkinaere er hun godt over snittet. Sånn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis gjennomsnittet er horer og forspiste amerkinaere er hun godt over snittet. Sånn. Bedre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Latterkongen tar henne sikkertHan vet jo ikke hva han skulle gjort med henne uansett... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er du endelig fornøyd? Bare lot som. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis gjennomsnittet er horer og forspiste amerkinaere er hun godt over snittet. Sånn. Bedre. Da er jeg under gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Latterkongen tar henne sikkertHan vet jo ikke hva han skulle gjort med henne uansett... Har du syke ideer om hva søstrene dine skal drive med i en alder av 11? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du syke ideer om hva søstrene dine skal drive med i en alder av 11?Hvis jeg selger henne er det da ikke min sak hva hun blir brukt til..Nå er det egentlig uaktuelt da. Så du kan la knivene ligge. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du syke ideer om hva søstrene dine skal drive med i en alder av 11?Hvis jeg selger henne er det da ikke min sak hva hun blir brukt til..Nå er det egentlig uaktuelt da. Så du kan la knivene ligge. ^^ Du kommer jo på besøk snart uansett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Latterkongen tar henne sikkertHan vet jo ikke hva han skulle gjort med henne uansett... Ikke vær så slem mot han, da. Han fyller 13 i dag. :] Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå skal jeg snart hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg