Datasmurf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har fryktelig lyst til å ha fungerende høyttalere sånn at jeg kan spille Tony Hawk med lyd. Ah, husker jeg spillte det på playstation hele tiden når jeg var mindre. skate er mye bedre Det er det nok, og jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde balanse til å holde meg oppreist på et hvilket som helst brett (eller til å stå i ro på mine egne ben), men dengang ei =/ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke jeg. Då har du noko godt i vente Likte ikkje den versjonen though, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har fryktelig lyst til å ha fungerende høyttalere sånn at jeg kan spille Tony Hawk med lyd. Ah, husker jeg spillte det på playstation hele tiden når jeg var mindre. skate er mye bedre Det prøvde jeg litt når jeg var sikkert 5-6år, og det funka dårlig. Tror ikke det går noe bedreom jeg prøver nå @Zapticon: Hva har du egentlig tegna i avataren din? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke jeg. Då har du noko godt i vente Likte ikkje den versjonen though, Aw Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 @Zapticon: Hva har du egentlig tegna i avataren din? En man som står på ski såklart. Dog er jeg usikker på det røde. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 U can never guess who I am! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hjelpes meg.. PC TRØBBEL. Herre min gode gud, hvor mye er det mulig og plages? Boot failed. Jada, x antall forsøk på fixmbr, fixboot og masse andre kommandoer som inneholdt blandt annet "force" og "all" etterpå, så funker det, sånn delvis. Jeg presenterer verdens rareste boot problem: Jeg får ikke starta operativsystemet UTEN at windows plata står i! Om plata ikke står i, får jeg "BOOT FAILED - INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER". Men om plata står i, og jeg ikke går trykker på noe når den sier "press any key to bla bla", så booter den rett opp! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! SUG MEG! B-Real! Har du en ekstern disk med say... 600 GB ledig plass? Jeg driter i dette RAID faenskapet. Jeg har fått fitte nok, ikke merker jeg en DRITT til forskjellen heller. Ytelse meg langt faen oppi en viss plass! Nei takk meg til EN PARTISJON PER FUCKINGS DISK! Ikke noe sammesveisa, oppkobla horeri som styres av et hovedkort på crack! RAID er for homser og folk med servere! Og ellers, hva gjør mine søte små forumpuser nå i natten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hahaha...nei. Jeg har ingen eksterndisk mann, sorry Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! SUG MEG! You wish Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! SUG MEG! You wish 2nd that. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Uuuu, jeg fant bilde av biril i dress Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gief bilde som funker! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 http://b-real.gotdns.org/img/troms%C3%B8.k...on/DSC02160.JPG ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 I'm fucking hot in dress. Jeg ser nesten feit ut på det bildet i forhold til hvor tynn jeg er nå oO Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 b-real i 2001 b-real nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skjegget er alltid på plass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skjegget har vært der siden ungdomskolen faktisk. Det forsvinner nok ikke med det første heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg