Zapticon Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Riktig igjen. Triste saker. No pusser eg tenna samtidig som eg er på forumet. Det var vanskelegare enn eg trudde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skaun som i Skaun, Viggja, Buvika, Børsa etc. Skogn ligger i Nord-Trøndelag Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvordan er kvelden i denne delen av forumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har fryktelig lyst til å ha fungerende høyttalere sånn at jeg kan spille Tony Hawk med lyd. Ah, husker jeg spillte det på playstation hele tiden når jeg var mindre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du søv ikkje bort sumarnatta Riktig! Ho er nemleg for ljos til det. No skal vi vandra isaman ute, under dei lauvtunge tre under dei lauvtunge tre. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du er så poetisk, L4r5. Nå skal vi vandra isaman ute, der blomar i graset står. Vi skal ikkje sova bort sumarnatta, som kruser med dogg vårt hår, som kruser med dogg vårt hår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 De fleste ligger et eller annet sted der ja Rundt omkring på diverse offisielle bildesider, samt sjurvaage.com og en hel haug med gratis bildegallerier. Samt at jeg har alle lagra på et par PCer. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Så romantisk Ah, må sjekke om jeg ser meg noe sted.. Endret 12. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så romantisk Vi skal ikkje sova frå høysåteangen og grashoppespelet i eng, men vandra i lag under bleikblå himlen til fuglane lyfter veng, til fuglane lyfter veng. Og kjenna at vi er i slekt med jorda, med vinden og kvite sky, og vita at vi skal vera isaman like til morgengry, like til morgengry. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Lydopptak når du synger, L4r5? EDIT: Dikter, synger...Whatever. Endret 12. august 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tenk at du sitter her og dikter om oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er ikke så romantisk, men jeg kan være poetisk Berceuse Sov, sov lille mann Livet er en drøm. Over mørke morildvann Seiler du mot nattens land... Alle er alene. Bølger nynner mot din båt: Livet er en drøm. Dyp er sjøen, salt og våt... ... som av mange øynes gråt... ... Alle er alene. Natten er så lang, så lang. Livet er en drøm. Synk i søvnens myke fang- Drøm at det blir dag en gang Alle er alene. Bare synke, synke ned! Livet er en drøm. Der i søvnens sjø et sted Vil vår uro finne fred. Alle er alene. Ensomt suser vår planet- Livet er en drøm. Intet vet vi, det vi vet Er at alt er ensomhet. ... Alle er alene. Lev, lev lille gutt. Livet er en drøm. Før du aner er det slutt, Snart er alle broer brutt. Alle er alene. Drøm, drøm lille vår Livet er en drøm. Hvor vi kommer fra, hvor vi går- Er det ingen som forstår. Alle er alene. Gro, gro lille frø Livet er en drøm. Mørket mumler om vår Ö: Kanskje skal vi aldri dø? Alle er alene. ...eller Andrè Bjerke kan være poetisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Lydopptak når du synger, L4r5? Skjedde ikke. Jeg synger kun om jeg er meget beruset og forviller meg ned på Torget 14 i Langesund (også kjent som Tordenskiold Bar og Diskotek) og karaoken blir for fristende. Endret 12. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret eller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tenk at du sitter her og dikter om oss Faktisk så copy/pastet jeg bare. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har fryktelig lyst til å ha fungerende høyttalere sånn at jeg kan spille Tony Hawk med lyd. Ah, husker jeg spillte det på playstation hele tiden når jeg var mindre. skate er mye bedre Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Tenk at du sitter her og dikter om oss Tenk at han kopierer og limer inn frå "Vi skal ikkje sova bort sumarnatta" av Aslaug L Lygre & Geirr Tveitt Alle har vel høyrt den? Endret 12. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke alle sikkert men det skal vel være rimelig obligatorisk lærdom i den norske skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg