Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deltakende nasjoner i Sommer-OL 2008.

De opprinnelige idealene til Coubertin og prinsippene som OL bygger på er så dypt inspirerende, litt som på samme måte som de opprinnelige tankene og fundamentet som ligger til grunn i FN. Bare så synd at alt ikke er annet enn ord og maskerade. Den moderne tid gjelder tilsynelatende ikke for den kollektive opplysningen av menneskeheten som helhet, til tross for progresjon på de fleste felt er det eneste som ikke endrer seg mennesket selv. Ironien i at jeg som de fleste andre en dag vil dø i oppgitthet og melankolsk skuffelse over egen art er slående. Jeg tror kanskje løsningen på verdens problemer ville vert et globalt verdendiktatur bestående av barnehagebarn med den høyeste grad av fullmakt.

Lenke til kommentar
Fargoth, dine poster er de mest intelligente i DNFK. Ikke at det sier så mye i seg selv.
Jeg kompenserer for mitt prinsipielle hat mot bloggfenomenet med å spy ut slike avlange rektangler med tekst i ny og ne. Selv mener jeg Tomat Ulf rager høyest hva gjelder inteligente utspill i DNFK, bare så synd han tillater seg å ha et liv slik at han ligger under tre poster per dag.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...