Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fargoth, tror det er koffein i det.

Jeg kjøper opp mange flasker hver gang jeg finner det på butikken :p

Smaker helt greit uten noe i, merkelig med vodka i og absolutt brukbart med tequila i.

Har ikke hatt rom eller gin tilgjengelig for prøving enda, men det kommer, det kommer :p

Lenke til kommentar
Kult! Hvor da? Det skal jeg også! :D

Vet ikke enda. Må finne en god teltplass i nærheten her. Kanskje i en eller annen hage så jeg kan ta med laptopen og sitte på trådløst nett. :D

Bare fikk så lyst til å ligge å høre på regn som trommet mot teltduken. <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
incest er gøy

Åja. :cool: Før ble jeg seksuelt misbrukt av min mor (som også var min søster) på skolen. Ah, det var tider, det.

Lenke til kommentar
Telt er kos, men helt umulig å få sove i.

Når du legger deg, er det fryskaldt og når du våkner, er det så varmt og klamt at du så vidt klarer å bevege deg, langt mindre komme deg ut av teltet :p

DU er så varm og klam at man såvidt klarer å bevege seg! :mad:

Lenke til kommentar
Til min nysgjerrighet så jeg at REMA 1000 hadde fått inn et parti IRN-BRU i dag. Jeg ble positivt overrasket, den var såpass smakfull at den nødvendigvis må inneholde noen form for avhengighetsskapende stoffer. Deilig var den uansett.

Say hæforno? oO

Lenke til kommentar
fargoth, tror det er koffein i det.

Jeg kjøper opp mange flasker hver gang jeg finner det på butikken :p

Smaker helt greit uten noe i, merkelig med vodka i og absolutt brukbart med tequila i.

Har ikke hatt rom eller gin tilgjengelig for prøving enda, men det kommer, det kommer :p

Tenkte på akkurat det samme når jeg satt med flaska i hånda etter første prøvesmaking. IRN-BRU + gin hørtes ut som terror spør du meg, men du får gi tilbakemelding hvis du eventuelt forsøker.

Edit: IRN-BRU. (Kullsyreholdig leskedrikk)

irn-bru.gif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...