Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvem er forresten han duden på 200-lappene? Nokon som veit?

Kristian somethin somthen... bank mann :)

Daniel vs NTNU day one :)

Gikk bra,men fikk ikke gratis yogurt som jeg ble lovet!

Kristian Birkeland ;)

Lenke til kommentar

Danielzu: sto du i 3 timer på badet imorges for å se best mulig ut, så ikke alle skulle se på deg som en tulling og freak?

Det gjorde nemlig jentene på MTV når de skulle på første skoledag. Det var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ viktig å ha riktige klær, riktig hår, riktig sminke. Fordi hvis første dagen gå dårlig inntrykk, var bare resten av året et helveeeeeeette..såååå viktig assa.

Lenke til kommentar
Det gjorde nemlig jentene på MTV når de skulle på første skoledag. Det var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ viktig å ha riktige klær, riktig hår, riktig sminke. Fordi hvis første dagen gå dårlig inntrykk, var bare resten av året et helveeeeeeette..såååå viktig assa.

:D

I loves that.

Lenke til kommentar
Hvem er forresten han duden på 200-lappene? Nokon som veit?

En av Hydro-gründerne?

Danielzu: sto du i 3 timer på badet imorges for å se best mulig ut, så ikke alle skulle se på deg som en tulling og freak?

NTNU er ikke high school.

Lenke til kommentar
In the United States a high school is an upper secondary school which educates children from grade nine through grade twelve[4], in other words, from the age of about 14 to about 18. Prior to attending high school, many children in the United States attend a middle school, a junior high school or an intermediate school (usually grades 5-8, 6-8, 7-8, 7-9 or 8-9).[5][6]

Eller ikke. Jeg trodde ikke de var så unge når de begynte.

Lenke til kommentar
Hva med å slutte å dytte kroppen full av piss som gjør at du får kviser? Spis litt mindre junk, snop, gøll osv.

Jeg spiser egentlig ikke fryktelg mye junkfood, men jeg kan ikke si at jeg spiser så mye som er så voldsomt sunt heller. Midt imellom, omtrent.

Jeg kommer til å få en "Hva sa jeg?" slengt i trynet av moren min. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...